تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7444

دیدار رئیس اورژانس کشور با سه نماینده مجلس

دیدار رئیس اورژانس کشور با سه نماینده مجلس

به گزارش ایسنا، در دیدار جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور با جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، مسائل و نیازمندی‌های حوزه انتخابیه در خصوص خدمات فوریت‌های پزشکی از جمله توسعه ناوگان عملیاتی، کمبود نیروی انسانی و افزایش تعداد پایگاه‌ها مورد

به گزارش ایسنا، در دیدار جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور با جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، مسائل و نیازمندی‌های حوزه انتخابیه در خصوص خدمات فوریت‌های پزشکی از جمله توسعه ناوگان عملیاتی، کمبود نیروی انسانی و افزایش تعداد پایگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین وی طی جلسه دیگری با الهام آزاد نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان مجلس در خصوص توسعه خدمات اورژانس در آن شهرستان‌ها گفت‌وگو کرد.

در این جلسه میعادفر با اشاره به اهمیت توسعه خدمات فوریت‌های پزشکی به هموطنان، از همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری جهت رفع مشکلات اورژانس خبر داد.

وی طی روز جاری با ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز دیدار کرد. رضایی در این دیدار با بیان مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابی خود گفت: توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی تا حد فراوانی می‌تواند به رفع مشکلات منطقه کمک کند.

بر اساس گزارشی از سازمان اورژانس کشور، رضایی همچنین خواستار افزایش پایگاه‌ها و نیروی انسانی متخصص شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.