تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر : 3446

دولت سیزدهم برای کار جهادی و شبانه‌روزی کمر همت بسته است

دولت سیزدهم برای کار جهادی و شبانه‌روزی کمر همت بسته است

به گزارش ایسنا، اسماعیلی اظهار داشت: الگوی عمل دولت سیزدهم دقیقا منطبق بر محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داده و برای جبران نقصان‌ها و کارهای بر زمین مانده از توفیقات و دستاوردها الگوبرداری خواهد کرد. وی تصریح کرد: لازمه جبران کاستی‌های گذشته و البته عمل

به گزارش ایسنا، اسماعیلی اظهار داشت: الگوی عمل دولت سیزدهم دقیقا منطبق بر محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داده و برای جبران نقصان‌ها و کارهای بر زمین مانده از توفیقات و دستاوردها الگوبرداری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: لازمه جبران کاستی‌های گذشته و البته عمل به ماموریت‌های چله‌ی دوم انقلاب اسلامی کار جهادی، مضاعف و شبانه‌روزی است و این دولت برای کار جهادی و خدمت به مردمی که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با تشکر از خدمات و تلاش‌های فریدون وردی‌نژاد معاون سیاسی سابق دفتر رئیس جمهور، انتصاب محمد جمشیدی به این مسئولیت را بیانگر نگرش تخصص محور دولت سیزدهم دانست و گفت: آقای دکتر جمشیدی از اساتید صاحب‌نظر و برجسته حوزه روابط بین الملل هستند که توانمندی‌ها، سوابق و اشراف بسیار سازنده و مثبتی دارند.

محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: برای مدیریت موثر ضرورت دارد تلاش کنیم با توجه به تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی نگاهی رو به جلو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بدخواهان تلاش داشتند جمهوری اسلامی را بین مفاهیم نهضت و نظام بودن درگیر نگاه دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه مفهوم نظام انقلابی، بر این دوگانه خط بطلان کشیده و تاکید کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه و رویکرد انقلابی، اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.