تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 6953

دلخانی و گرایی به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسیدند/ شکست طاهری مقابل دانمارک

دلخانی و گرایی به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسیدند/ شکست طاهری مقابل دانمارک

به گزارش ایسنا، مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است. در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک

به گزارش ایسنا، مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت که بعد از کسب نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از  تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله حسرت جعفراف از آذربایجان را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش‌رو برداشت و او هم مانند دلخانی به نیمه‌نهایی رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را به‌دست آورد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.