تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 22039

دعوت آمریکا از ایران برای حضور در جام جهانی کشتی/ دبیر: به همه تیم ویزا بدهند می‌رویم

دعوت آمریکا از ایران برای حضور در جام جهانی کشتی/ دبیر: به همه تیم ویزا بدهند می‌رویم

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، با اشاره به دعوت آمریکایی‌های از ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، گفت: بابت سال گذشته گله کردم که آنها به سه کشتی‌گیر و سه مربی و چند نفر از ما ویزا ندادند. البته این مسئول آمریکایی خیلی

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، با اشاره به دعوت آمریکایی‌های از ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، گفت: بابت سال گذشته گله کردم که آنها به سه کشتی‌گیر و سه مربی و چند نفر از ما ویزا ندادند. البته این مسئول آمریکایی خیلی هم در جریان آن موضوع نبود. جام جهانی مثل سال گذشته یک دیدار دوستانه نیست و زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود.

آمریکایی‌ها باید به همه اعضای تیم ویزا بدهند و اعلام کردم اگر حتی به یک نفر ویزا ندهند، ما در جام جهانی شرکت نمی‌کنیم. ما نباید سه ساعت در صف سه کیلومتری سفارت بایستیم. تیم من در صف نمی‌ایستد، تعارف هم نداریم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: زمانی بحث ویزای شخصی است و مشکلی وجود ندارد اما اینکه از ما دعوت کنند فرق می‌کند. نه آمریکا، بلکه هیچ کشوری نباید این کار را انجام دهد. ما هر زمان آمریکا را دعوت کردیم به آنها احترام گذاشتیم. برای ما احترام و دریافت ویزا مهم است، این موارد را اعلام کردم چرا که جنگ اول به از صلح آخر است.

دبیر در پایان با بیان اینکه، “آمریکایی‌ها ۸۰۰ هزار دلار به اتحادیه جهانی پول دادند تا میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را  بگیرند،” خاطرنشان کرد: ما اگر بیشتر پول می‌دادیم، میزبان می‌شدیم. البته برای آینده میزبانی می گیریم. آمریکایی‌ها برای آنکه این هزینه‌ای که کردند را جبران کنند، احتیاج دارند تیم ایران هم برود چرا که با حضور تیم ایران، ایرانی‌ها می‌آیند و چند برابر این پول را درمی‌آورند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.