تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 9518

دستورمدیرعامل مترو برای بازبینی روند عملیاتها جهت جلوگیری از حوادث

دستورمدیرعامل مترو برای بازبینی روند عملیاتها جهت جلوگیری از حوادث

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت مهدی شایسته اصل مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمده است: خبر درگذشت همکارمان مرحوم  علیرضا گودرزی در حادثه پیش آمده در ایستگاه ارم سبز، موجب تأسف و تأثر اینجانب و تمامی همکاران خدوم در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شد.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت مهدی شایسته اصل مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمده است: خبر درگذشت همکارمان مرحوم  علیرضا گودرزی در حادثه پیش آمده در ایستگاه ارم سبز، موجب تأسف و تأثر اینجانب و تمامی همکاران خدوم در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت مراتب همدردی خود را با خانواده محترم آن مرحوم اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو؛ مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمده در اولین روز آغاز رسمی کار خود در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه دستور بازبینی روند کارهای عملیاتی را برای جلوگیری از اینگونه حوادث در دستور کار قرار داد و با ابلاغ به کمیسیون‌های بررسی سوانح شرکت بهره برداری متروی تهران خواستار نظارت بیشتر بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار صیانت نیروی انسانی و همچنین پیشگیری از حوادث ناشی از کار، حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط‌های کار، پیشگیری از بروز این گونه حوادث شد.

وی با تاکید بر اینکه بهداشت جسم و روان نیروی کار برای پیشرفت یک صنعت و پویایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: توجه به ایمنی در محیط کار، صد درصد در بهره وری تأثیر می‌گذارد لذا سلامت جسم و جان کارکنان برای ما بسیار حائز اهمیت است، همکارانم را در واحدهای عملیات، ایمنی و مهندسی عملیات، کیفیت و واحدهای متولی دیگر باید هرچه زودتر آسیب شناسی کرده و دستورالعمل های لازم در این خصوص را بازبینی کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

وی تاکید کرد: این حادثه برای خانواده شرکت بهره‌برداری مترو بسیار دردناک بوده است و امیدوارم با ساز و کارهای جدید دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در مترو به عنوان پاک‌ترین سیستم حمل و نقل ریلی نباشیم. همان طور که جان و سلامت مسافران برای ما حائز اهمیت است. حفظ جان و سلامت کارکنان نیز به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.