تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 28073

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: با تمام توان مقابل مونته‌نگرو بازی‌ می کنیم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: با تمام توان مقابل مونته‌نگرو بازی‌ می کنیم

امیدرضا سرپوشی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تقابل تیم ملی هندبال مردان ایران برابر مونته‌نگرو در جریان مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی دوم ما با مونته‌نگرو است. آن‌ها در هندبال اروپا صاحب سبک هستند. شاید در سطح سوئد، دانمارک و فرانسه نباشند اما چند بازیکن مطرح دارند که در باشگاه‌های معتبر جهان بازی

امیدرضا سرپوشی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تقابل تیم ملی هندبال مردان ایران برابر مونته‌نگرو در جریان مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی دوم ما با مونته‌نگرو است. آن‌ها در هندبال اروپا صاحب سبک هستند. شاید در سطح سوئد، دانمارک و فرانسه نباشند اما چند بازیکن مطرح دارند که در باشگاه‌های معتبر جهان بازی می‌کنند. 
او در ادامه گفت: بازی سختی مقابل مونته‌نگرو داریم اما در هیچ بازی از پیش باخته به زمین نمی‌رویم. با ۱۰۰ درصد تلاش‌مان به داخل زمین می‌رویم. اگر بدون خطا بازی کنیم و همه توان را بگذاریم دست پر بیرون خواهیم آمد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان در مورد دیدار اول مقابل شیلی نیز گفت: در مورد بازی اول حرفی برای گفتن نمی‌ماند. همه دیدید چه استرسی کشیدیم تا بردیم. متاسفانه مقداری اشتباهات داشتیم اما با غیرت بازیکنان و تدابیر مربی توانستیم بازی را با یک اختلاف ببریم. بازی فوق‌العاده ای بود. ما نیاز به برد داشتیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.