تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 28434

درخواست بن گویر از نتانیاهو برای تخریب روستای خان الاحمر در قدس شرقی

درخواست بن گویر از نتانیاهو برای تخریب روستای خان الاحمر در قدس شرقی

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی دولت درباره ساخت و ساز غیرقانونی در مناطق «ج» صحبت کرد و خواهان تخلیه این منطقه در واکنش به تخلیه شهرک «اورحاییم» شد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی دولت درباره ساخت و ساز غیرقانونی در مناطق «ج» صحبت کرد و خواهان تخلیه این منطقه در واکنش به تخلیه شهرک «اورحاییم» شد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این رژیم از ژانویه ۳۸ ساختمان غیرقانونی را تخریب کردند که فلسطینی‌ها در کرانه باختری ساخته بودند.
وی گفت: قبلا شاهد ساخت و ساز غیرقانونی توسط فلسطینی‌ها در کرانه باختری بودیم؛ اما دیگر این وضعیت به پایان رسیده است.
به گفته منابع، بن گویر خواهان تخلیه و تخریب روستای خان الاحمر در قدس شرقی شده است.
اعضای حزب لیکود در کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) از روستای خان الاحمر بازدید کردند. هدف آن‌ها فشار بر دولت نتانیاهو برای انهدام این محله و اخراج ساکنان آن است.
در مقابل مرکز مقاومت در برابر شهرک سازی با همکاری استانداری قدس خواهان برگزاری تجمع اعتراضی برای مقابله با اقدام دولت رژیم صهیونیستی شد.
در مقابل روحی فتوح، رئیس شورای ملی فلسطین نسبت به وقوع مصیبت جدیدی در حق فلسطینی‌ها در صورت تخلیه الخان الاحمر هشدار داد.
وی گفت: هدف از تخلیه خان الاحمر و اخراج فلسطینی‌ها از آن ایجاد طرح بزرگ قدس است که اسرائیل از مدت‌ها پیش برای سیطره بر اراضی فلسطینی از شرق قدس تا دریای بحرالمیت آن را آغاز کرده است. هدف اسرائیل تخلیه این منطقه از وجود فلسطینی‌ها است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.