تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 28568

درخشش صابر کاظمی در لیگ والیبال قطر

درخشش صابر کاظمی در لیگ والیبال قطر

به گزارش ایسنا، در مسابقات هفته هفدهم لیگ والیبال فرانسه دو تیم نانتس و پویتیرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پویتیرز به پایان رسید. این دیدار در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۱۸ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳

به گزارش ایسنا، در مسابقات هفته هفدهم لیگ والیبال فرانسه دو تیم نانتس و پویتیرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پویتیرز به پایان رسید.
این دیدار در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۱۸ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ به سود پویتیرز به پایان رسید.
محمد جواد معنوی نژاد – ملی پوش سابق والیبال ایران، که برای پویتیرز بازی می‌کند، در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و ۱۵ امتیاز کسب کرد. معنوی‌نژاد ۱۳ امتیاز از حمله و دو امتیاز از سرویس برای تیمش به دست آورد.
همچنین در هفته سوم لیگ والیبال قطر، دو تیم پلیس و العربی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به سود العربی به پایان یافت. این بازی طی یک ساعت و ۱۷ دقیقه با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۴ به سود العربی به اتمام رسید.
صابر کاظمی – ملی پوش والیبال ایران، که در لیگ قطر برای العربی توپ می‌زند، در این رقابت درخشید و ۱۹ امتیاز به دست آورد. باتوجه به عملکرد عالی ملی پوش ایران او بهترین بازیکن زمین نام گرفت. احمد باسم با کسب ۱۰ امتیاز دومین بازیکن برتر العربی شناخته شد.
العربی با این برد به دومین پیروزی خود در لیگ والیبال قطر دست یافت و با شش امتیاز در رده چهارم این لیگ جا گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.