تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 3575

داوران سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی شدند

داوران سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سیزدهمین «سوگواره عاشورایی» می‌توانند آثار هنری خود را در ۴ بخش طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشی خط و عکاسی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند. در بخش پوستر محمد خزایی، مسعود نجابتی و سیدحسن موسی زاده به عنوان داور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سیزدهمین «سوگواره عاشورایی» می‌توانند آثار هنری خود را در ۴ بخش طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشی خط و عکاسی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

در بخش پوستر محمد خزایی، مسعود نجابتی و سیدحسن موسی زاده به عنوان داور معرفی شدند، داوران بخش تصویرسازی نیز سید حمید شریفی، سعید رزاقی و محمدرضا دوست محمدی هستند.

آثار بخش نقاشی خط را جلیل رسولی، عذرا عقیقی بخشایشی و صداقت جباری داوری خواهند کرد و فرهاد سلمانی، یدالله عبدی و رئوف محسنی نیز داوران بخش عکاسی هستند.

بر اساس فراخوان اعلام شده، در بخش طراحی پوستر، آثار ارسالی باید در موضوعات «تبیین شخصیت امام حسین (ع)» و «امام حسین (ع) در کلام دیگران» تولید شده باشد.

موضوعات بخش تصویر سازی نیز به شخصیت حضرت رباب (س) و حضرت مسلم بن عقیل (ع) اختصاص دارد.

در بخش نقاشی خط، هنرمندان می‌توانند با استفاده از مجموعه اشعار ترکیب بند محتشم کاشانی، آثار خود را بر روی بوم خلق کرده و طبق موارد ذکر شده در فراخوان، جهت ارسال اقدام کنند.

هنرمندان عکاس نیز می‌توانند با ارسال عکس‌های خود به سه صورت – تک عکس، مجموعه عکس و فوتوکلیپ- در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

در این بخش، موضوعات عکاسی باید به مراسم عزاداری امام حسین (ع) و نمادهای عاشورایی در دوران کرونا در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، منازل، شهرها و روستاها، روضه‌های خانگی، مواسات و کمک‌ها و نذورات مردمی اختصاص یافته باشد.

علاقمندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند برای ثبت نام ، تکمیل فرم شرکت، دریافت کد رهگیری و اطلاع از چگونگی ارسال آثار و تقویم برگزاری به سایت artfest.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.