تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
کد خبر : 26014

خصوصیات افراد موفق و پولدار در چیست؟

خصوصیات افراد موفق و پولدار در چیست؟

برای موفق و پولدار شدن هر فرد نیازمند خصوصیات خاص هست که همون خصوصیات می تواند یک فرد را خاص و موفق کند مثل انتخاب درست داشتن من با انتخاب درست محصول چرم توانستم امروز به موفقیت زیادی برسم. چرم درسا چرم درسا براساس منشا تولید به دو دسته چرم حلال و چرم حرام تقسیم

برای موفق و پولدار شدن هر فرد نیازمند خصوصیات خاص هست که همون خصوصیات می تواند یک فرد را خاص و موفق کند مثل انتخاب درست داشتن من با انتخاب درست محصول چرم توانستم امروز به موفقیت زیادی برسم.

چرم درسا

چرم درسا براساس منشا تولید به دو دسته چرم حلال و چرم حرام تقسیم می‌شود. در صورتی که چرم از پوست حیوانات حرام گوشت ساخته شود چرم به دست آمده نیز حرام خواهد بود. حتی درصورتی که چرم از پوست یک حیوان حلال گوشت ساخته شود اما آن حیوان با روش‌های اسلامی ذبح نشده باشد باز هم چرم موجود حرام خواهد بود.لازم به ذکر است که تمام محصولات ساخته شده در نوین چرم از نوع چرم حلال هستند و درصورتی که قصد خرید محصولی با چرم حلال دارید لازم نیست از این بابت نگرانی داشته باشید.در مقایسه با چرم طبیعی، چرم مصنوعی در برابر خراش و ساییدگی بسیار بادوام است. ترک نمی خورد و در برابر لکه شدن مقاوم است. همچنین چرم مصنوعی در برابر نور ماوراء بنفش آسیب نمی بیند.

چرم گوسفندی

شاید زمان زیادی است که از محصولات چرم گوسفندی استفاده می‌کنید. شاید هم اولین بار است که قصد دارید یک محصول چرم تهیه کنید. در هر صورت این مقاله برای شما مفید خواهد بود. شناخت انواع محصولات چرم طبیعی و چرم مصنوعی یکی از مهمترین مواردی است که قبل از خرید انواع کیف و کفش چرم باید از آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید محصولی باکیفیت را خریداری کنید.در مقاله امروز قصد داریم که شما را با انواع چرم مورد استفاده برای محصولات چرم آشنا کنیم تفاوت آنها را نیز بررسی کنیم. پس مقاله امروز نوین چرم را از دست ندهید.چرم طبیعی دارای خاصیت ضد حساسیتی بوده و برای بدن انسان بسیار راحت است، درحالی که چرم مصنوعی ضد حساسیت نیست و بعضی از انواع آن را نمی توان برای لباس استفاده نمود.

چرم

 چرم الگانت چیست؟ چرم الگانت یکی از مرغوبترین انواع چرم موجود در بازار است. این چرم از بالا‌ترین لایه پوست یا همان top grain به دست می‌آید و به همین علت یک چرم لوکس و بسیار با کیفیت محسوب شده و در برابر خراش مقاوم است. چرم الگانت ممکن است از پوست گاو یا بز ساخته شود و دارای سطحی لطیف و کمی براق است. در فروشگاه اینترنتی نوین چرم محصولات بسیاری با استفاده از چرم الگانت ساخته شده‌اند که برای مثال می‌توان از کیف اداری مغزی دوز نام برد.ما در فروشگاه اینترنتی نوین چرم، نوع چرم طبیعی مورد استفاده در ساخت محصولات زنانه و مردانه را مشخص کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با انواع چرم طبیعی و مقایسه آنها با یکدیگر، از فروشگاه اینترنتی نوین چرم نیز بازدید کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.