تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 12233

خسرویار: بازیکنان ایران باکلاس‌ترین تکل‌ها را زدند/ دفاع قدرتمندی داریم

خسرویار: بازیکنان ایران باکلاس‌ترین تکل‌ها را زدند/ دفاع قدرتمندی داریم

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار از جام ملت‌های آسیا مقابل هند به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید. ملی‌پوشان ایران یکشنبه، سوم بهمن ۱۴۰۰ در دومین دیدار ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف چین می‌روند. کتایون خسرویار سرمربی سابق تیم ملی دختران جوان در مورد عملکرد ایران در بازی

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار از جام ملت‌های آسیا مقابل هند به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید. ملی‌پوشان ایران یکشنبه، سوم بهمن ۱۴۰۰ در دومین دیدار ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف چین می‌روند.

کتایون خسرویار سرمربی سابق تیم ملی دختران جوان در مورد عملکرد ایران در بازی با هند به ایسنا گفت: بازی خیلی سختی بود چون اولین بازی تورنمنت بود و ما هم برای اولین بار شرکت کرده‌ایم. ایران بازی تدارکاتی نداشت تا آماده حضور در این تورنمنت شود اما هند چندین بازی تدراکاتی با تیم‌های خوب برگزار کرد. بازی از سمت ایران بیشتر دفاعی بود و خدا را شکر از نظر قدرت دفاعی خیلی قوی هستیم. خانم‌ها با غیرت بازی کردند.

او افزود: تیم هند بیشتر حمله کرد و چند موقعیت خوب هم داشت اما خوشبختانه زهره کودایی در دروازه بود، خط دفاعی مخصوصا غزاله بنی‌طالبی و بهناز طاهرخانی هم فوق العاده کار کردند و باکلاس‌ترین تکل‌ها را زدند. خیلی کم شانس حمله داشتیم اما زمانی که حمله کردیم، چند فرصت خوب به دست آمد که می‌توانست گل شود.  الان  باید همه تمرکزمان را  روی بازی با چین بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که ایران مقابل هند در چه زمینه‌ای ضعیف عمل کرد که نیاز به تقویت دارد، گفت: ما باید روی حمله تیمی کار کنیم، موقعی ک توپ را می‌گیریم باید بدانیم به جای پاس‌های سریع و اشتباه، حمله کنیم. باید روی اینکه چگونه می‌توانیم برای تیم‌های مقابل خطرناک باشیم، تمرکز کنیم.

خسرویار در مورد تعویض‌هایی که مریم ایراندوست در نیمه دوم مسابقه انجام داد، بیان کرد: باید خودمان را جای مربی بگذاریم و ببینیم چرا این تعویض‌ها را کرده است. همه چیز به تصمیم مربی بستگی دارد. حتما احساس کرده که باید نیروی تازه نفس به زمین بیاید تا به دفاع مقابل تیم هند ادامه بدهیم. بالاخره بازیکنان بعد از ۱۲، ۱۳ کیلومتر دویدن و تلاش در زمین نیاز به تعویض دارند. بازیکنانی عالی داریم، چه آنهایی که بازی را شروع می‌کنند و چه کسانی که روی نیمکت هستند، خیلی تلاش می‌کنند.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.