تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 22146

خرید دیوارپوش چوبی کلاسیک

خرید دیوارپوش چوبی کلاسیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر لوازم الکترونیکی و ساختمانی ایده های جذابی را مهندسین طراحی کردند که یکی از این طرحها جایگزین کردن دیوارپوش چوبی با کاغذ دیواری است که این محصول جدید بیشتر از رنگ سفید استفاده می کنند و قیمت آن با توجه با سایر محصولات ارزان است. در واقع دیوارپوش به

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر لوازم الکترونیکی و ساختمانی ایده های جذابی را مهندسین طراحی کردند که یکی از این طرحها جایگزین کردن دیوارپوش چوبی با کاغذ دیواری است که این محصول جدید بیشتر از رنگ سفید استفاده می کنند و قیمت آن با توجه با سایر محصولات ارزان است.

در واقع دیوارپوش به معنای پوشاندن دیوار به وسیله پنلهای دیواری است که در واقع می توانید با تنوع بالا در طراحی و سایزهای مختلف مراحل نصب را انجام دهید که این موضوع جنبه زیبا شناسی دارد به همین علت، این طرح جدید با استقبال عموم مواجه شده است.

دیوارپوش چوبی همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است ویژگیهای خاصی دارد که می توان به نصب با تکنیک فیتینگ، استفاده از رنگ مقاوم در برابر رطوبت، طراحی در سبک کلاستیک و مدرن، اجرای دیوارپوش و ساخت دیوارپوش از جنس چوب یا ام دی اف اشاره کرد

بطور کل انواع دیوارپوش برای سلایق مردم تولید می شود که می توان به دیوارپوش چوبی، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش آجری و دیوارپوش سنگی می توان اشاره کرد.

بطوری مثال دیوارپوش چوبی از انواع طرحهای سه بعدی و تخته ای و غیره ساخته می شود که بیشترین گونه ها از درخت افرا، سرو، بلوط و توسکا استفاده می شود که همین علت یکی از دلایلی است که قیمت بالا و فضای لوکس دارد.

به همین دلیل است که دیوارپوش چوبی یکی از طراحیهای نوین به شمار می رود و برای افرای که می خواهند خانه ای لوکس و مدرنی داشته باشد ساخته می شود.

یکی از پیشنهادهای ما به شما این است که زمانی که می خوهید دیوارپوش چوبی را در خانه نصب کنید سعی کنید رنگ آن با وسایلهای خانه هماهنگ باشد که فضای خانه ای زیبا و دلنشین داشته باشید.

دیوارپوش چوبی کلاسیک

بسیاری طبق ذائقه و سلیقه خود از دیوارپوش چوبی کلاسیک استفاده می کنند و بر این باور هستند که ظاهر خانه هر چقدر کلاسیک تر باشد محیط دلنشین تر و گرم تر نیز خواهد شد.

دیوارپوش چوبییک روکش چوبی تزئینی است که از صفحات چوبی با ضخامتها و مدلهای مختلف ساخته شده است و ایجادیک روکش چوبی تزئینی برای دیوارهای داخلی می شود و فضایی گرم، طبیعی را ایجاد می کند.

به منظور تعالی دکوراسیون دیوار خود، این تخته ها با ضخامتها، ابعاد و روکشهای مختلف از گونه های مختلف چوب جامد مانند بلوط، کاج، افرا، چوب گردو، راش و یا حتی چوبهای عجیب و غریب دیگر ساخته می شوند

هر پانل دیواری چوبی بسته به نوع چوب و دانه های رنگ آن ظاهر و احساس منحصر به فردی دارد، با چیدن هر صفحه چوبی در کنار یکدیگر،یک دیوارپوش چوبی کلاسیک دکوراتیو واقعی به دست خواهید آورد که فضایی گرم را به فضای داخلی شما می بخشد.

دیوارپوشها عموما از چوب بازیافتی ساخته می شوند، برای مثال برای ساخت خانه ها یا قایقهایا استفاده از برشهای ایجاد شده در طول ساخت محصولات استاندارد مانند تخته ها، مبلمان یا تخته هایکف، پس از مراحل کالیبراسیون، خشک کردن و صاف کردن، قطعات چوب با اندازه های مختلف با هم مونتاژ می شوند تا صفحات چند سانتی متر مربعی را تشکیل می دهند که بسته به اثر می تواند به صورت عمودییا افقی قرار گیرد.

خرید دیوارپوش چوبی

افراد امروزه به دنبال یک دکور شیک و منحصر به فرد برای خانه خود هستند که می توانند با خرید دیوارپوش چوبی از جنس چوب گردو به خواسته خود برسند.

این محصول دارای مدلهای مختلف در رنگ بندی و طراحی متفاوت می باشد که هر مشتری نسبت به سلیقه خود می توان این محصول را خریداری کند.

همچنین این محصول را می توانید با بسته بندی مناسب خریداری کنید تا در زمان استفاده دچار شکستگی یا خط و خش نباشد.

لازم به ذکر می باشد که این محصول به هیچ عنوان دچار خط و خش نمی شود به دلیل اینکه پوشش مناسب در زمان تولید به دیوارپوش داده می شود

همچنین این محصول بخاطر اینکه بهترین نوع عملکرد در زیبا سازی را خواهد داشت می تواند گزینه مناسبی باشد برای صادرات و خرید دیوارپوش چوبی ، که امروزه حرف اول را برای کسب درآمد دارد.

این محصول به دلیل استفاده مواد اولیه مناسب در زمان تولید می تواند مقاومت مناسبی را در برابر نور خورشید نشان بدهد تا اینکه با گذشت زمان دچار از بین رفتن رنگ نشود.

هر نمونه از این مدلها بخاطر اینکه دارای ویژگی مناسب می باشد مشتری می تواند در هر جایگاه مناسب خانه از این محصول استفاده کند.

بنابراین اول از همه قسمت مورد نظر نصب بعد سلیقه و طرح باید مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.