تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 16955

حشد شعبی عراق عملیات داعشی‌ها برای نفوذ به دیالی را ناکام گذاشت

حشد شعبی عراق عملیات داعشی‌ها برای نفوذ به دیالی را ناکام گذاشت

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه خبری المیادین گزارش داد، نیروهای حشد شعبی عراق شامگاه پنج‌شنبه دو حمله تروریست‌های داعش در مناطق “امام ویس” و “ذیابه” در استان دیالی را دفع کردند. حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان دوم زرهی حشد شعبی تحرکات داعشی‌ها در منطقه امام ویس استان دیالی را رصد کرده و

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه خبری المیادین گزارش داد، نیروهای حشد شعبی عراق شامگاه پنج‌شنبه دو حمله تروریست‌های داعش در مناطق “امام ویس” و “ذیابه” در استان دیالی را دفع کردند.

حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان دوم زرهی حشد شعبی تحرکات داعشی‌ها در منطقه امام ویس استان دیالی را رصد کرده و با آنها مقابله کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: طبق اطلاعات، داعشی‌ها قصد نفوذ به این منطقه را داشتند که با هوشیاری نیروهای حشد شعبی طرح‌شان شکست خورد.

مقامات عراقی ۲۳ آوریل آغاز یک عملیات نظامی گسترده برای بازداشت و نابودی گروهک‌های داعشی در پنج استان این کشور را اعلام کردند.

مرکز رسانه امنیتی عراق در بیانیه‌ای آغاز مرحله دوم این عملیات در استان‌های الانبار، نینوا و صلاح‌الدین را اعلام کرد.

همچنین این مرکز ۲۱ آوریل نیز گزارش داد که جنگنده‌های اف۱۶ ارتش عراق با هدف قرار دادن یکی از مخفی‌گاه‌های داعش چهار تن از آنها را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.