تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 10120

حبیبی: کامران قاسمپور در پهلوانی نمره قبولی نگرفت/ او به تیم شهرش پشت کرد

حبیبی: کامران قاسمپور در پهلوانی نمره قبولی نگرفت/ او به تیم شهرش پشت کرد

 هادی حبیبی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: از آنجا که ما تیم مستقلی هستیم هم باید در وسط تشک و هم بیرون از تشک مبارزه کنیم. درست است به این موضوع که کشتی گیرانمان بد عهدی می‌کنند عادت کرده‌ایم اما

 هادی حبیبی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: از آنجا که ما تیم مستقلی هستیم هم باید در وسط تشک و هم بیرون از تشک مبارزه کنیم. درست است به این موضوع که کشتی گیرانمان بد عهدی می‌کنند عادت کرده‌ایم اما واقعاً این اتفاقات در ورزشی چون کشتی رسم قشنگی نیست.

مربی تیم صنایع مازندران با بیان اینکه آمادگی هر اتفاقی را داشتیم و داریم تصریح کرد: سال گذشته به دلیل اتفاقات عجیبی که در مرحله نهایی رخ داد، نتوانستیم قهرمان شویم اما امسال برنامه دقیقی داریم و فقط به کسب جام قهرمانی می‌اندیشیم. شک نکنید که یک پای فینال و در نهایت قهرمان لیگ برتر ما هستیم.

وی افزود: از روز ۷ آذرماه اردوی تیم در تهران دنبال می‌شود، هم‌اکنون شرایط بسیار خوبی داریم و علی‌رغم اتفاقاتی که افتاد اما برای قهرمانی مصمم هستیم.

عنوان دار کشتی آسیا درباره اخراج کامران قاسم پور قهرمان جهان نیز گفت: قاسم پور از ابتدای لیگ به دلیل عدم همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه‌نهایی آن هم بدون دلیل، از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: باشگاه صنایع پزشک معتمد داشت و اخلاق حرفه‌ای حکم می کرد کامران قاسم پور قبل از آنکه مصدومیتش را رسانه ای کند موضوع را با کادر فنی در میان می گذاشت اما متأسفانه کشتی‌گیری که قهرمان جهان است در مرام پهلوانی نمره قبولی نگرفت و به تیم شهرش و مردم جویبار در این شرایط حساس پُشت کرد.

مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در پایان گفت: عدم حضور کامران قاسم پور هرچند مشکلاتی را به وجود آورد اما شانس ما را برای قهرمانی کم نمی‌کند و شیرینی موفقیت در لیگ برتر به رغم کارشکنی‌هایی که صورت گرفته بیشتر هم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز ۱۹ آذرماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل و همچنین تیم صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.