تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 15838

جمهوری خودخوانده دونتسک: هدف حمله توپخانه‌ای اوکراین قرار گرفتیم

جمهوری خودخوانده دونتسک: هدف حمله توپخانه‌ای اوکراین قرار گرفتیم

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیئت نماینده دونتسک در «مرکز مشترک کنترل و هماهنگی» آتش‌بس مدعی شد، ۲۵ گلوله توپ ۱۲۲ میلیمتری به ناحیه «پتروفسکی» و معدن «ترودوفسکایا» در منطقه دونتسک اصابت کرد. همچنین در هشتم آوریل، مقر جمهوری خودخوانده دونتسک اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در حمله‌ای به ایستگاه راه‌آهن شهر

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیئت نماینده دونتسک در «مرکز مشترک کنترل و هماهنگی» آتش‌بس مدعی شد، ۲۵ گلوله توپ ۱۲۲ میلیمتری به ناحیه «پتروفسکی» و معدن «ترودوفسکایا» در منطقه دونتسک اصابت کرد.

همچنین در هشتم آوریل، مقر جمهوری خودخوانده دونتسک اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در حمله‌ای به ایستگاه راه‌آهن شهر کراماتورسک – تحت کنترل نیروهای اوکراین – در منطقه دونتسک از موشک‌های توچکا استفاده کردند. به ادعای مقامات دونتسک، دست‌کم ۵۰ تن کشته و ۸۷ تن زخمی شدند. وزارت دفاع روسیه اتهام حمله مسکو به این شهر را تکذیب کرده و اعلام کرد که با توجه با لاشه‌های موشک‌های برخورد کرده با این ایستگاه راه‌آهن، تنها اوکراین از این موشک‌ها استفاده می‌کند. روسیه گفت هدف کی‌یف از این حمله جلوگیری از خروج مردم از این شهر و استفاده از آنان به عنوان سپر انسانی بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.