تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر : 6941

جشنواره کودک باید از رخداد هفتگی به جریانی مستقل تبدیل شود

جشنواره کودک باید از رخداد هفتگی به جریانی مستقل تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده شامگاه جمعه در افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان کودکان را میزبان اصلی جشنواره دانست و اظهار داشت: خوشحالم اولین دیدار جمعی من با مردم شهرم درون چنین برنامه‌ای است. وی با بیان اینکه اصفهان همیشه شهر زندگی بوده است، افزود: امیدواریم در آینده

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده شامگاه جمعه در افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان کودکان را میزبان اصلی جشنواره دانست و اظهار داشت: خوشحالم اولین دیدار جمعی من با مردم شهرم درون چنین برنامه‌ای است.

وی با بیان اینکه اصفهان همیشه شهر زندگی بوده است، افزود: امیدواریم در آینده نیز شرایط بهتر زندگی را در اصفهان فراهم کنیم شهری که پتانسیل کافی برای این پیشرفت را دارد.

شهردار اصفهان ادامه داد: اصفهان امانتی است که باید دست به دست به آیندگان بسپاریم، در این فرصت برای توجه به آیندگان استدعا کردم فرصت را بین من و شهرداران آینده تقسیم کنیم.

دبیرخانه دائمی جشنواره در اصفهان راه‌اندازی شود

وی با تاکید بر توجه نگاه به نوجوانان و کودکان تاکید کرد: باید جشنواره از یک رخداد هفتگی به یک جریان مستقل تبدیل شود، جشنواره‌ای که ۳۴ سال حیات داشته می‌تواند یک جریان در طول سال باشد.

قاسم زاده خاطر نشان کرد: باید دبیرخانه دائمی جشنواره در اصفهان بنا شود و نوجوانان و کودکان به جای یک هفته کل سال به آن مراجعه کنند و تبلور آن جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.