تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 22060

جردن باروز: پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی ندارم!

جردن باروز: پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی ندارم!

به گزارش ایسنا، جردن باروز شب گذشته(جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود و

به گزارش ایسنا، جردن باروز شب گذشته(جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود و جان اسمیت، کشتی‌گیر افسانه‌ای آمریکا را که ۲ طلای المپیک و ۴ طلای جهان را در کارنامه خود دارد را پشت سر بگذارد.
جردن باروز پس از کسب این افتخار، گفت: احساس شگفت‌انگیزی دارم. از خداوند، خانواده‌ام، مربیان و حریفان تمرینی‌ام و همه کسانی که به من برای رسیدن به این افتخارات کمک کردند تشکر می‌کنم. مردم فقط قهرمانی‌ها را می بینند اما پشت این افتخارات سخت‌کوشی و تعهد زیادی است و مردم به ندرت می‌توانند پشت صحنه یک قهرمان را ببینند. من از جان اسمیت تشکر می‌کنم که من را غیر مستقیم برای کسب این افتخارات تحت فشار قرار داد و باعث انگیزه من شد.
باروز با بیان این که به بازنشستگی فکر نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: قبل از هر مبارزه به خودم یادآوری می‌کنم که این راهی است که انتخاب کرده‌ام. این رنج انتخابی است که داشته‌ام، سخت و وحشتناک است اما خداوند به من این توانایی و ابزار را داده است تا بتوانم از پس از این کار بربیایم. من ۳۴ سال سن دارم و پدر ۴ فرزند هستم. تقریبا یک دهه است که ازدواج کرده‌ام اما هنوز در اوج قرار دارم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.