تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 20087

جانباختن یک نفر و مصدومیت ۲ تن در سه تصادف پایتخت

جانباختن یک نفر و مصدومیت ۲ تن در سه تصادف پایتخت

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره یک مورد تصادف در تهران که منجر به جانباختن یک نفر شده بود گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته واژگونی یک دستگاه‌ موتورسیکلت در محدوده بزرگراه امام علی (ع) شمال، بعد از پل دماوند به پلیس راهور اطلاع داده شد.  وی ادامه داد: در ساعات پایانی شب

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره یک مورد تصادف در تهران که منجر به جانباختن یک نفر شده بود گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته واژگونی یک دستگاه‌ موتورسیکلت در محدوده بزرگراه امام علی (ع) شمال، بعد از پل دماوند به پلیس راهور اطلاع داده شد. 

وی ادامه داد: در ساعات پایانی شب گذشته، راکب موتورسیکلت با سرعت در حال تردد در این مسیر بوده که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه کامیون تصادف می‌کند. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ، بلافاصله در محل حاضر شدند و به بررسی این تصادف پرداختند، گفت: سایر نیروهای امدادی نیز در محل حاضر شدند که با بررسی وضعیت جسمانی راکب موتورسیکلت مشخص شد او به دلیل شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است. 

شریفی گفت: نیروهای پلیس بار ترافیکی محل وقوع حادثه را هدایت و کنترل کرده و محل تصادف را ایمن سازی کردند. 

برخورد شدید تیبا با تیر چراغ برق در بزرگراه امام علی(ع)

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره حادثه دیگری که بامداد روز جاری رخ داده بود نیز گفت: حوالی ساعت یک بامداد روز جاری یک دستگاه سواری تیبا در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)‌ بعد از اتوبان بابایی در حال حرکت بوده است که راننده کنترل رانندگی خود را از دست داده و با یک تیر چراغ برق به شدت برخورد می‌کند. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خودرو پس از برخورد با تیر برق در محل متوقف شده بود که کارشناس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب پس از اطلاع از وقوع این حادثه در محل حاضر شد. تکنسین های اورژانس نیز در محل حاضر شدند که ضمن انجام اقدامات درمانی اولیه راننده مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند. 

به گفته وی، عوامل شرکت برق منطقه ای تهران و امدادی نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام کردند. 

کامیون روی پل ستارخان چپ کرد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره حادثه دیگری که بامداد روز جاری رخ داد نیز گفت: ساعت ۰۱:۲۵ بامداد روز جاری یک دستگاه کامیون در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله، روی پل ستارخان در حال حرکت بوده است که به دلایل نامشخصی واژگون می‌شود. 

شریفی ادامه داد: کارشناسان منطقه ۲۳ پلیس راهور پایتخت بلافاصله پس از اینکه از این حادثه مطلع شدند در محل حضور پیدا کرده و علت این حادثه را بررسی کردند. 

وی با بیان اینکه مشخص شد این حادثه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داده بود گفت: در این حادثه فرد دیگری به جز راننده کاموین آسیب ندیده بود و او نیز با حضور عوامل اورژانس در محل درمان شد. 

شریفی اظهار کرد: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف ، کامیون به حالت عادی در آمد و به کنار راه منتقل شد تا تردد در این مسیر به حالت عادی بازگردد.

وی در پایان از رانندگان به ویژه ناوگان حمل و نقل بار درخواست کرد که حین رانندگی عجله و شتاب نکنند و با سرعت مطمئن به حرکت خود ادامه دهند. همچنین هنگام ورود به رمپ‌، خروجی و دور برگردان‌ها سرعت خود را کاهش داده تا راننده بتواند کنترل بیشتری بر وسیله نقلیه خود داشته باشد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.