تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 27132

ثروت را از راه درآمد حلال در حوزه ی شامپو بدست آوردم

ثروت را از راه درآمد حلال در حوزه ی شامپو بدست آوردم

همه افراد صاحب نظر و موفق دنیا می‌گویند شما میانگین پنج نفری هستید که بیشترین وقت را با آنها می‌گذرانید. بنابراین باید در تصمیم گیری های خود برای انتخاب همنشین این نکته را مد نظر داشته باشید. من با انتخاب درست دوستانم توانستم یک کسب و کاری را بدون سرمایه ی اولیه در حوزه ی

همه افراد صاحب نظر و موفق دنیا می‌گویند شما میانگین پنج نفری هستید که بیشترین وقت را با آنها می‌گذرانید. بنابراین باید در تصمیم گیری های خود برای انتخاب همنشین این نکته را مد نظر داشته باشید. من با انتخاب درست دوستانم توانستم یک کسب و کاری را بدون سرمایه ی اولیه در حوزه ی شامپو راه اندازی کنم و پس از گذشت مدتی به درآمد میلیاردی که آرزوی آن را از کودکی داشتم برسم.

شامپو کراتینه خارجی

اکثر خریداران شامپو کراتینه خارجی، خانم ها هستند، زیرا خانم ها بیشتر به موهای صاف و براق خود اهمیت می دهند.در مهمانی ها و عروسی ها به ظاهر و شکل موی خود اهمیت می دهند، بنابراین معمولا در آرایشگاه های زنانه کراتینه انجام می شود.

کراتینه مو ناپایدار است و نیاز به نگهداری دارد، این مواد بسته به نوع مراقبت از مو حدود شش ماه باقی می مانند و سپس به تدریج از بین می رود. یک نوع از کارهای نگهداری از آنها استفاده از شامپو کراتینه مخصوص هنگام استحمام است.

البته اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید و شامپو کراتینه نخرید، می توانید موهای خود را با شامپو بچه با pH خنثی بشویید و دیگر نیازی به خرید شامپو کراتینه ندارید.

برای کراتینه کردن موها ابتدا موها را با شامپوی مخصوص قبل از کراتینه بشویید، مواد خوب جا بیفتند، سپس موها کمی خشک شده و موها کمی مرطوب شوند.

شامپو مو لوکس

در هنگام خرید شامپو مو لوکس حتما نسبت به نوع مو خود ومیزان مصرف خود دقت فرمایید.به نشان استاندارد محصول حتما دقت فرمایید تا بتوانید شامپو اصل بخرید.از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید تا جنس تقلبی را به عنوان جنس اصل خریداری نکنید.

شامپو ها با توجه به برندی که دارند دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند.به علاوه کیفیت آن ها نیز می‌‌تواند بر روی قیمت نهایی تاثیر بگذارد.یعنی هر چه کیفیت مواد به کار رفته در شامپو بهتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند .

شامپو کافئین سریتا

برای خرید شامپو کافئین سریتا نیازی به تحمل مشقت و سختی نیست، این برند با موفقیتی که در بین استفاده کنندگان محصولات بهداشتی داشته، عرضه گسترده ای در تمام نقاط کشور رقم زده است. برند سریتا با تولید تخصصی محصولات خود در راستای مراقبت از مو و محصولات بهداشتی خود؛ در بازار محصولات بهداشتی پر قدرت جلوه کرده و طرفداران زیادی دارد.

این برند در سال 1383 تاسیس شد و به سرعت جایگاه بالایی در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.