تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 6956

تیم ملی فوتبال زنان به بلژیک می‌رود

تیم ملی فوتبال زنان به بلژیک می‌رود

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران از ۳۰ دی در در جام ملت‌های زنان آسیا به رقابت با حریفان خود می‌پردازد. در این راستا و برای آماده‌سازی تیم، رئیس فدراسیون فوتبال خبر از برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه در بلژیک و برگزاری بازی تدارکاتی با تیم باشگاهی شارلوا داد. شهاب الدین عزیزی خادم

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران از ۳۰ دی در در جام ملت‌های زنان آسیا به رقابت با حریفان خود می‌پردازد. در این راستا و برای آماده‌سازی تیم، رئیس فدراسیون فوتبال خبر از برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه در بلژیک و برگزاری بازی تدارکاتی با تیم باشگاهی شارلوا داد.

شهاب الدین عزیزی خادم در این باره عنوان کرد: پیرو نشست مشترکی که با مهدی بیات، مدیر باشگاه شارلوا در بروکسل داشتیم و توافق کردیم از ظرفیت های موجود برای پیشرفت فوتبال در بحث آموزش و بازی‌های تدارکاتی همکاری‌های لازم را انجام دهیم. برهمین اساس مقرر شد تیم ملی فوتبال زنان برای برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه و انجام دو دیدار دوستانه با تیم باشگاهی شارلوا به بلژیک سفر کند و میهمان این تیم باشد.

او در ادامه اضافه کرد: روابط بین‌الملل و کمیته زنان فدراسیون فوتبال در حال مذاکره و اقدامات لازم جهت زمان برگزاری این اردو با باشگاه شارلواست و پس از مشخص شدن زمان این اردو، متعاقبا از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن تشکر از بیات گفت: خیلی خوشحالم این همکاری مشترک بین فدراسیون فوتبال و باشگاه شارلوا منعقد شده است. امیدوارم این همکاری زمینه ساز تحولات مثبتی در فوتبال زنان کشور باشد و در آینده‌ای نزدیک این همکاری ابعاد گسترده‌تری نیز پیدا کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.