تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 20555

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن منحل می‌شود؟

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن منحل می‌شود؟

به گزارش ایسنا، اخباری مبنی بر انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن که یکی از تیم‌های مدعی در لیگ فوتبال زنان است، منتشر شده است اما سارا نصیری مسئول زنان باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید هنوز نامه قطعی این انحلال صادر نشده است. نصیری در گفت و گو با ایسنا در این مورد گفت: هنوز قطعی منحل نشده

به گزارش ایسنا، اخباری مبنی بر انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن که یکی از تیم‌های مدعی در لیگ فوتبال زنان است، منتشر شده است اما سارا نصیری مسئول زنان باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید هنوز نامه قطعی این انحلال صادر نشده است.

نصیری در گفت و گو با ایسنا در این مورد گفت: هنوز قطعی منحل نشده است و تا باشگاه تصمیم بگیرد، طول می‌کشد. موضوع در حال بررسی در هیات مدیره است و هنوز به صورت کتبی انحلال را به من اعلام نکرده‌اند.

او در مورد دلایل اینکه باشگاه در حال بررسی انحلال تیم است، گفت: بیشتر بازیکنان ما غیربومی بودند. هزینه‌ها زیاد است و امسال هم درصدی که فدراسیون کمک می‌کند، کمتر شد. فدراسیون سال‌های قبل سه درصد کمک می‌کرد اما اکنون شفاهی به ما گفته‌اند این کمک نیم درصد شده است.

نصیری در ادامه بیان کرد: حرف انحلال هست و بررسی می‌کنند اما هنوز چیزی به من اعلام نکرده‌اند. سال‌های قبل هم این اتفاقات می‌افتاد اما در نهایت تیم شرکت می‌کرد. تا جایی که من می‌دانم هنوز هیات مدیره تصمیم نگرفته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.