تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 6482

توضیح هیات فوتبال خوزستان درباره عدم استقبال از زهره کودایی

توضیح هیات فوتبال خوزستان درباره عدم استقبال از زهره کودایی

تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با کسب دو پیروزی مقابل بنگلادش و اردن برای اولین بار به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد که زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی در این دو مسابقه عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت. او در ضربات پنالتی در دیدار با اردن نیز دو پنالتی را مهار

تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با کسب دو پیروزی مقابل بنگلادش و اردن برای اولین بار به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد که زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی در این دو مسابقه عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت. او در ضربات پنالتی در دیدار با اردن نیز دو پنالتی را مهار کرد و نقش تاثیرگذاری در صعود تیم‌ملی به مرحله نهایق جام ملت‌ها داشت‌.

اکنون نیز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد، هنگام ورود کودایی در فرودگاه اهواز هیچ کدام از مسئولان ورزشی خوزستان، در فرودگاه برای استقبال از این ورزشکار حضور نداشتند که مینا بارانی نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

“ما قصد شرکت در مراسم استقبال از زهره کودایی را داشتیم اما یکسری ناهماهنگی‌ها باعث شد که متوجه زمان ورود او به اهواز نشویم. البته بنری از سوی هیات فوتبال استان تهیه شد و در محل زندگی خانم کودایی نصب شد.

همچنین هیات فوتبال خوزستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قصد دارند که به زودی در مراسم‌هایی جداگانه از زهره کودایی تجلیل کنند.”

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.