تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۶
کد خبر : 19708

تنیس روی میز به دنبال تکرار قهرمانی بازیهای کشورهای اسلامی

تنیس روی میز به دنبال تکرار قهرمانی بازیهای کشورهای اسلامی

مهرداد علی قارداشی در گفت و گو با ایسنا درباره انتظاری که از تنیس روی میز مردان در بازی های کشورهای اسلامی وجود دارد، بیان کرد: شرایط بازیکنان خوب است. دوره قبل بازی ها علاوه بر قهرمانی تیمی، در انفرادی مدال طلا و نقره گرفتیم پس از این تیم انتظار بالایی داریم. هر چند در

مهرداد علی قارداشی در گفت و گو با ایسنا درباره انتظاری که از تنیس روی میز مردان در بازی های کشورهای اسلامی وجود دارد، بیان کرد: شرایط بازیکنان خوب است. دوره قبل بازی ها علاوه بر قهرمانی تیمی، در انفرادی مدال طلا و نقره گرفتیم پس از این تیم انتظار بالایی داریم. هر چند در بازی های کشورهای اسلامی قونیه تعداد کشورهای شرکت کننده بیشتر شده است اما امیدوارم بازیکنان بتوانند نتیجه دوره قبل را تکرار کنند. تیم ما با ترکیب برادران عالمیان، امیر حسین هدایی و افشین نوروزی در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند که تیم یکدست و خوبی داریم.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه برادران عالمیان و امیرحسین هدایی مدت زمان زیادی در لیگ اروپایی بودند، فدراسیون تا چه اندازه در جریان وضعیت آنها است؟ تاکید کرد: به طور کامل در جریان وضعیت آنها هستیم. هماهنگ کردیم در چند مسابقه شرکت کردند. سرمربی تیم ملی نیز در تماس با آنها است و کلیپ های تمرینی خود را ارسال می کنند. در مسابقات مجارستان امیرحسین هدایی شرکت می‌کند و نیما و نوشاد عالمیان به دلیل اینکه به صورت فشرده در مسابقات بودند، تصمیم گرفتند شرکت نکنند و در بابل تمرینات را انجام می دهند.

او افزود: آنها در کوران مسابقات اروپایی بودند و سطح لیگ اروپایی نیز بالاتر از لیگ ایران است و بازیکنان قوی تری دارد. حضورشان در لیگ اروپایی و رقابت با بازیکنان قوی تر برای آمادگی آنها بهتر است.

قارداشی در مورد نیاز بازیکنان به حضور در مسابقات برای ارتقای رنکینگ گفت: برخی فدراسیون ها بخاطر قوانین فدراسیون جهانی خود نیاز به اسپانسر  و منابع دولتی دارند تا بازیکنان در مسابقات بین المللی شرکت کنند. ضرورت جذب منابع مالی در فدراسیون ما خیلی زیاد است. ما این روزها جلساتی داریم تا منابع مالی جذب کنیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که از این پس بیشتر شاهد حضور بازیکنان در مسابقات بین المللی هستیم؟ تصریح کرد: امیدواریم. گزارش های شورای برون مرزی را ببینید، تنیس روی میز در سال ۱۴۰۰ بعداز فوتبال و والیبال بیشترین اعزام را داشته است.  با این حال بخاطر شرایط رنکینگ و ضرورت حضور در مسابقات، باید شرایطی را فراهم کنیم که بازیکنان بیشتر در مسابقات باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.