تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 20642

تمدید قرارداد جیمز هاردن با فیلادلفیا

تمدید قرارداد جیمز هاردن با فیلادلفیا

به گزارش ایسنا و به نقل از استار نیوز،  جیمز هاردن قرارداد جدیدی را با فیلادلفیا امضا کرد تا حضورش را در این تیم تداوم ببخشد. البته جزئیات این قرارداد فاش نشده است. پیش از این، آدریان ویناروفسکی، خبرنگار ESPN گزارش داده بود که هاردن قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد و ۶۸.۶ میلیون دلار

به گزارش ایسنا و به نقل از استار نیوز،  جیمز هاردن قرارداد جدیدی را با فیلادلفیا امضا کرد تا حضورش را در این تیم تداوم ببخشد. البته جزئیات این قرارداد فاش نشده است. پیش از این، آدریان ویناروفسکی، خبرنگار ESPN گزارش داده بود که هاردن قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد و ۶۸.۶ میلیون دلار (۳۳ میلیون دلار برای سال اول قرارداد، ۳۵.۶ میلیون دلار برای سال دوم) درآمد خواهد داشت.

هاردن بعد از تمدید قرارداد گفت: این جایی است که می خواهم باشم و برنده شوم، ما فرصت خوبی برای رسیدن به این هدف داریم. از اولین روز حضورم در فیلادلفیا، تیم و هواداران به من کمک کردند تا احساس کنم در خانه هستم. 

هاردن در ۱۰ فوریه از  بروکلین راهی فیلادلفیا شد. او فصل گذشته به همراه فیلادلفیا به دور دوم پلی آف راه یافت که تیمش در این مرحله مغلوب میامی شد.

هاردن ۳۲ سال سن دارد و در سال ۲۰۰۹ در دور اول درفت از سوی اوکلاهاما به عنوان سومین بازیکن انتخاب شد و به این تیم پیوست. او با ۹ بازی در بین ستاره های NBA و ۶ بازی در تیم منتخب فصل از این حیث با ارزش ترین بازیکن NBA است. او با تیم آمریکا قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.