تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 26617

تمجید فدراسیون جهانی از مهره کلیدی والیبال ایران در تیم پیکان

تمجید فدراسیون جهانی از مهره کلیدی والیبال ایران در تیم پیکان

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان ۲۰۲۲ از چهارشنبه، ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز می‌شود. تیم پیکان هم نماینده ایران در این رقابت‌هاست که با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا همگروه است. گروه‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های جهان به شرح زیر است: گروه اول: پروجا ایتالیا (تیم

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان ۲۰۲۲ از چهارشنبه، ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز می‌شود. تیم پیکان هم نماینده ایران در این رقابت‌هاست که با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا همگروه است.
گروه‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های جهان به شرح زیر است:
گروه اول: پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، والی رناتا برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی) و سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی)
گروه دوم: پیکان تهران (قهرمان آسیا)، ایتامبه میناس برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا)
فدراسیون جهانی در گزارشی نام ۶ بازیکن تاثیرگذار در قهرمانی باشگاه‌های جهان را اعلام کرد که یکی از آنها امین اسماعیل نژاد از تیم پیکان ایران است.
در این گزارش در مورد اسماعیل نژاد نوشته شده: ” امین اسماعیل نژاد قطعا مقتدرترین بازیکن لیست پیکان است که قرار است خودش را در جام باشگاه‌های جهان نشان بدهد.
قدرت این پشت خط‌زن ۲۵ ساله به عنوان بازیکن کلیدی تیم ملی ایران در لیگ ملت‌ها (که به عنوان دومین بازیکن امتیازآور مرحله مقدماتی انتخاب شد) و قهرمانی جهان به سرخط خبرها تبدیل شد.
اسماعیل نژاد همچنین یکی از اعضای تیم ایران بود که توانست قهرمان آسیا ۲۰۲۱ شود. اگر به عقب برگردیم او در قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ و قهرمانی آسیا زیر ۲۳ سال آسیا  در سال ۲۰۱۷ کمک کرد تا ایران قهرمان این مسابقات شود.
علاوه بر این به عنوان بازیکن شهداب یزد به مدال برنز جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ و مدال طلای لیگ ایران در سال ۲۰۲۲ دست پیدا کرد. همچنین به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد.
اسماعیل نژاد در ابتدای فصل جاری لیگ ایران به پاس گرگان پیوست اما به صورت قرضی برای پیکان در جام باشگاه‌های جهان بازی خواهد کرد. ”
فیلیپ روکر از والی رناتا برزیل، متی کازیسکی از ترنتینو ایتالیا، میگل آنخل لوپز از سادا کروزیرو برزیل، سیمونه جیانلی از پروجا ایتالیا و ویلیام آرخونا از ایتامبه میناس برزیل دیگر بازیکنانی بودند که مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفتند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.