تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 12458

تماشای سه کله پوک در قاب «کمدین» شبکه پنج سیما

تماشای سه کله پوک در قاب «کمدین» شبکه پنج سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تامینی کمدین، این هفته پنج شنبه ۷ بهمن ساعت ۲۲ با پخش سکانس‌هایی جذاب و تماشایی، یه سراغ سه کله پوک سینمای کمدی می‌رود. این مستند سکانس‌هایی از کمدی کلاسیک «سه‌کله‌پوک» را به کارگردانی برادران فارلی به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تامینی کمدین، این هفته پنج شنبه ۷ بهمن ساعت ۲۲ با پخش سکانس‌هایی جذاب و تماشایی، یه سراغ سه کله پوک سینمای کمدی می‌رود.

این مستند سکانس‌هایی از کمدی کلاسیک «سه‌کله‌پوک» را به کارگردانی برادران فارلی به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

بسیاری از طرفداران آثار کمدی چندین بار فیلم‌های این گروه را دیده اند اما برخی واقعیت ها در پشت صحنه وجود دارد که کمتر کسی از آن‌ها مطلع است. تیم کاملا حرفه‌ای و دوست داشتنی سه کله پوک، یکی از قدرتمندترین‌ها در حوزه کمدی تاریخ سینما هستند که از هنرنمایی آنها چندین سال می‌گذرد، اما طرفداران سه کله پوک همچنان با رفتارهای اشتباه و خنده دار این سه کمدین شاد می شوند و تبسمی روی لبهای آنها می‌نشیند.

بسیاری سه کله پوک را با فیلم‌های کوتاه‌شان بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۵۸ می‌شناسند اما آنها با مردی به نام تد هیلی و در تئاتر کار خود را آغاز کردند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.