تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 19941

تلاش گلبالیست‌ها برای کسب سهمیه جهانی در قهرمانی آسیا

تلاش گلبالیست‌ها برای کسب سهمیه جهانی در قهرمانی آسیا

مهدی نباتی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای شرکت در مسابقات آسیایی بحرین، اظهار کرد: برای آماده‌سازی تیم ملی گلبال مردان جهت شرکت در مسابقات آسیایی بحرین، تاکنون ۷ مرحله اردو برگزار کردیم که آخرین اردو از ۲۴ تیر در مجموعه ورزشی هرندی تهران آغاز می‌شود و تا ۲۹

مهدی نباتی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای شرکت در مسابقات آسیایی بحرین، اظهار کرد: برای آماده‌سازی تیم ملی گلبال مردان جهت شرکت در مسابقات آسیایی بحرین، تاکنون ۷ مرحله اردو برگزار کردیم که آخرین اردو از ۲۴ تیر در مجموعه ورزشی هرندی تهران آغاز می‌شود و تا ۲۹ تیر قبل از اعزام تیم به بحرین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این مسابقات چون سهمیه جهانی گلبال توزیع می‌شود، تلاش حفظ قهرمانی دوره گذشته و قرار گرفتن بر روی سکو است، هرچند از سال ۹۸ تاکنون این تیم دیدار تدارکاتی برون‌مرزی نداشته و بدون شناخت کافی از حریفان خود در مسابقات آسیایی بحرین شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی گلبال در پاسخ به این پرسش که گلبالیست‌ها چقدر آماده شرکت در این مسابقات هستند، تصریح کرد: مسابقات آسیایی گلبال قرار بود سال گذشته به میزبانی کره جنوبی برگزار شود که به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد، بنابراین گلبالیست‌ها از شهریور سال گذشته تا الان در اردوی آمادگی بودند و شرایط آنها برای شرکت در مسابقات آسیایی بحرین راضی کننده است.

نباتی با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های ژاپن، کره، تایلند و استرالیا در مسابقات آسیایی بحرین، خاطرنشان کرد: چون ۳ سال است که در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتیم، شناخت کافی نسبت به حریفان آسیایی خود نداریم، البته طی یکسال گذشته تمرینات خوبی را برای آماده سازی گلبالیست‌ها داشتیم و تلاشمان کسب سهمیه جهانی در بحرین است.

وی با اشاره به جوانگرایی تیم بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، گفت: با توجه به جوانگرایی که در تیم بعد از جاکارتا داشتیم، در حال حاضر تیم گلبال مردان را ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها تشکیل می‌دهد که هدفمان حضور پرقدرت در بحرین است تا بتوانیم با کسب سهمیه جهانی خود را برای بازیهای پارالمپیک پاریس آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان در پایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ افزود: هیچ مشکلی از نظر تجهیزات نداریم و امکانات برای آماده‌سازی تیم راضی‌کننده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.