تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 16421

تعهد کره‌شمالی به گسترش روابط با روسیه

تعهد کره‌شمالی به گسترش روابط با روسیه

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ در روسیه با یکدیگر دیدار کردند. سومین سالروز این دیدار در حالی نزدیک می‌شود که پیونگ‌یانگ بر روابط دوستانه با روسیه در میان تشدید تنش‌ها میان مسکو و واشنگتن در پی مناقشه

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ در روسیه با یکدیگر دیدار کردند. سومین سالروز این دیدار در حالی نزدیک می‌شود که پیونگ‌یانگ بر روابط دوستانه با روسیه در میان تشدید تنش‌ها میان مسکو و واشنگتن در پی مناقشه اوکراین تاکید کرد.

وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز، به‌رغم چالش‌ها و فشارهای آمریکا و نیروهای گوش‌ به فرمانش، کره شمالی و روسیه همچنان به گسترش و تقویت روابط خود ادامه می‌دهند.

این وزارتخانه همچنین گفت، این دو کشور به تضمین صلح و امنیت منطقه و تثبیت نظم جهانی بر مبنای استقلال و عدالت ادامه می‌دهند. در این بیانیه آمده است: گسترش و توسعه روابط دوستانه با روسیه در همه زمینه‌ها، از مواضع تغییرناپذیر کره شمالی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.