تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 13560

تصویب اساسنامه جدید در مجمع فوق‌العاده فدراسیون انجمن‌های ورزشی

تصویب اساسنامه جدید در مجمع فوق‌العاده فدراسیون انجمن‌های ورزشی

به گزارش ایسنا، امروز یک‌شنبه(اول اسفندماه) مجمع فوق‌العاده فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، عباس ناطق نوری  دبیر فدراسیون، خانم طاهریان نایب رییس

به گزارش ایسنا، امروز یک‌شنبه(اول اسفندماه) مجمع فوق‌العاده فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، عباس ناطق نوری  دبیر فدراسیون، خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها، مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و نهادها و ارگان‌ها و شرکت رییسان هیات انجمن‌های ورزشی استان‌ها به صورت وبینار و آنلاین برگزار شد. 

در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، دستورالعمل وثاقت و امانت، دستور العمل کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران با آرای اعضای مجمع به تصویب رسید. 

هم‌چنین با پیشنهاد رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، حضور رییسان انجمن‌های رشته‌های المپیکی و حاضر در بازی‌های آسیایی در مجمع فدراسیون در این نشست به تصویب رسید. 

در خلال این مجمع محمد علیپور، رییس فدراسیون‌انجمن‌های ورزشی با تقدیر از هیات‌های استانی گفت: هیات‌ها به واقع خط مقدم ورزش کشور هستند و آن‌ها به تربیت ورزشکار و قهرمان، مربیان و داوران مبادرت می‌کنند و لازم است که از زحمات بی شائبه آنها تشکر و قدردانی کنیم. 

او هم‌چنین با قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان‌ اظهار کرد: ورزش کشور با حضور دکتر سجادی به عنوان یک مدیر ورزشی و یک قهرمان کارنامه دار در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته و این باعث افتخار ما است که فدراسیون انجمن‌های ورزشی با نظر و دیدگاه ایشان تاسیس شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.