تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 27169

تساوی ملی‌پوش ایران مقابل صدرنشین مسابقات شطرنج اسپانیا

تساوی ملی‌پوش ایران مقابل صدرنشین مسابقات شطرنج اسپانیا

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده است، در دور هشتم این مسابقات به مصاف شطرنج باز روسیه که با پرچم فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور دارد رفت و به تساوی رسید. این بازی که برای ملی‌پوش شطرنج ایران به دلیل صدرنشینی حریف خود مهم بود در

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده است، در دور هشتم این مسابقات به مصاف شطرنج باز روسیه که با پرچم فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور دارد رفت و به تساوی رسید. این بازی که برای ملی‌پوش شطرنج ایران به دلیل صدرنشینی حریف خود مهم بود در آخر با تساوی به پایان رسید تا طباطبایی با ۲ پله سقوط در جدول رده‌بندی، در جایگاه پنجم قرار بگیرد.
طباطبایی درحالی در بازی دور هشتم متوقف شد که او با ریتینگ ۲۶۶۰ در مقابل حریفش با ریتینگ ۲۶۷۲ قرار گرفته بود. طباطبایی در بازی اول مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشد اما در بازی دوم تا هفتم خود موفق شد به پیروزی برسد. 
شطرنج باز روسیه که حریف طباطبایی بود هم‌چنان با ۷.۵ امتیاز در صدر این مسابقات قرار دارد. ملی‌پوش ایران با ۶.۵ امتیاز تعقیب کننده جدی صدرنشین این مسابقات است. طباطبایی در دور نهم این مسابقات به مصاف شطرنج‌باز ارمنستان خواهد رفت.
مهدی غلامی دیگر نماینده ایران در این مسابقات در دور هشتم مقابل نماینده هند شکست خورد. او که شانس ۶۹ قهرمانی به شمار می‌رود اکنون در رده ۵۶ این مسابقات ایستاده است.
به گزارش ایسنا، مسابقات سیتگس یک تورنمنت ۱۰ دور به روش سوییسی است که از ۱۲ تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ در  اسپانیا برگزار می‌شود. در گروه A این مسابقات حدود ۱۵۰ شطرنج باز با یکدیگر در حال رقابت هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.