تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۱
کد خبر : 26460

ترس را رهاکنید و ثروت را تجربه کنید

ترس را رهاکنید و ثروت را تجربه کنید

همیشه برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید از چیزهای کوچک گذشت و رسیک پذیر بود، همیشه ازاینکه درسم را رها کنم و وارد بازار کار شوم میترسیدم ولی چیزی که من به دنبال آن بودم در کار بود پس ترس را کنار گذاشتم و به کاری که علاقه ام بود یعنی فروش سگ مشغول شدم

همیشه برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید از چیزهای کوچک گذشت و رسیک پذیر بود، همیشه ازاینکه درسم را رها کنم و وارد بازار کار شوم میترسیدم ولی چیزی که من به دنبال آن بودم در کار بود پس ترس را کنار گذاشتم و به کاری که علاقه ام بود یعنی فروش سگ مشغول شدم و توانستم تبدیل به یک میلیاردر شوم.

سگ گلدن

قیمت سگ گلدن بسیار مناسب است و همچنین سگ‌های گلدن رتریور صورتی بزرگ، مخروطی شکل، متفکر و قوی دارند. پوزه حیوان قوی و بزرگ با طولی برابر جمجمه است، بینی این نوع سگ‌ها به رنگ سیاه یا قهوه‌ای سوخته است و آرواره‌ها قیچی مانند، چشم‌ها سیاه یا فندقی تیره و گیرا با نگاهی لطیف هستند. گوش‌های حیوان دقیقا در بالای چشم‌ها قرار دارد و دارای اندازه متوسط و به شکل افتاده هستند. اندام این سگ صاف است و استخوان‌بندی خوب و محکمی دارد. دم این نژاد نیز در راستای کمر او قرار گرفته است و تا پشت زانوی او می‌رسد. گردن، ساق پا‌ها و به طور کلی بدن این نژاد عضلانی، تنومند و قوی است.

دندان‌های سگ گلدن رتریور مانند یک قیچی به هم برخورد می‌کنند و این جانور جونده خوبی است از این رو لازم است تا وسایل بازی یا استخوان به مقدار کافی برای جویدن حیوان در دسترس باشد.

سگ هاسکی

قیمت سگ هاسکی نسبت به خصوصیات این نژاد بسیار مناسب است و بهترین نژاد سگ دنیا است که بسیار باوفا بوده و انواع سگ هاسکی 3 نوع هستند که در اینجا خصوصیات سگ هاسکی، شرایط نگهداری سگ هاسکی، مشخصات ظاهری سگ هاسکی و همچنین تفاوت بین مالاموت و سیبرین هاسکی بیان خواهد شد.

سگ هاسکی یکی از زیباترین نژادهای سگ خانگی است که زیبایی این سگ باعث محبوبیت و جذب طرفداران زیاد این نژاد شده است و این یکی از خصوصیات سگهاسکی است. هاسکی ها بسیار پرانرژی و شاداب هستند.

آن‌ها فعال و پر تحرک هستند و به آسانی بی حوصله می‌شوند.

سگ نگهبان

قیمت سگ نگهبان نسبتا بالاست و از سگ هایی هستند که به قلمرو خود بسیار حساس می باشند و هم چنین باید بگوییم که یک سگ هشدار دهنده نیز هستند که اگر کسی به قلمرو آن ها نزدیک شود، واکنش نشان می دهند. به این گونه که در این سگ ها و در تمام نژاد های آن، زمانی که یک غریبه وارد قلمرو آن ها شود واکنش تهاجمی و خشن از خود نشان می دهند. البته این را هم بدانید که سگ نگهبان به صاحب خود بسیار حساس می باشد و به سرعت با او رابطه احساسی برقرار خواهد کرد.

باید افزود که سگ های نگهبان از صمیمی ترین دوستان مشترک انسان هستند. اکثر مردم به سگ های نگهبان به چشم سگ های خشن و وحشی نگاه می کنند، اما در این باره باید بگوییم که طرز تفکر آن ها بسیار اشتباه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.