تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 27381

تخفیف هزینه بیماران سرپایی در برنامه پزشکی خانواده

تخفیف هزینه بیماران سرپایی در برنامه پزشکی خانواده

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدموسی طباطبایی، در اجلاس معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: مکانیسم مالی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شامل سه جز پوشش بیشتر هزینه بیماران، هزینه مراکز درمانی و اصلاح پرداخت به ارائه دهندگان خدمات درمانی است. وی اظهار داشت: بهبود پوشش هزینه مربوط به بیماران شامل تخفیف در بخش سرپایی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدموسی طباطبایی، در اجلاس معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: مکانیسم مالی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شامل سه جز پوشش بیشتر هزینه بیماران، هزینه مراکز درمانی و اصلاح پرداخت به ارائه دهندگان خدمات درمانی است.
وی اظهار داشت: بهبود پوشش هزینه مربوط به بیماران شامل تخفیف در بخش سرپایی خواهد بود. پیش از این تشویقی برای مراجعه کنندگان به مراکز سرپایی وجود نداشت و با اجرای نظام ارجاع بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از مجموع ۳۰ درصد پرداختی بیماران به عنوان تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.
طباطبایی افزود: در خصوص مراکز ارائه دهنده پوشش هزینه‌ها شامل دو قسمت تجهیز و نیز تنظیم و ارسال اسناد است که تعرفه‌ای برای آن مشخص شده است.
مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت گفت: همچنین در خصوص ارائه دهندگان خدمات، افزایش پرداختی جهت تکمیل خدمات مربوط به اجرای نظام ارجاع برای پزشکان در نظر قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.