تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۴۶
کد خبر : 26499

تجهیزات پزشکی ثروت را به زندگی ام دوخت

تجهیزات پزشکی ثروت را به زندگی ام دوخت

داستان ثروت من با فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی مانند ست سرم و انواع سرنگ شروع شد چراکه با ورود به این حوزه جذاب توانستم در مدت کوتاهی تجارب بالایی را به دست آورم و بعد از چند ماه با مشتریان زیادی در ارتباط بودم که عامل ثروت آفرینی من شدند، اکنون با چند حوزه

داستان ثروت من با فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی مانند ست سرم و انواع سرنگ شروع شد چراکه با ورود به این حوزه جذاب توانستم در مدت کوتاهی تجارب بالایی را به دست آورم و بعد از چند ماه با مشتریان زیادی در ارتباط بودم که عامل ثروت آفرینی من شدند، اکنون با چند حوزه سودآور در این زمینه آشنا می شوید. 

ست سرم

در روش تزریق مایعات با ست سرم معمولاً داروهای تجویز شده طی یک دوره طولانی مدت – معمولاً بین 15 دقیقه تا چند ساعت – به بیمار داده می شود. بدیهی است که تزریق بوسیله ست سرم با تزریق زیرجلدی یا عضلانی کاملاً متفاوت می باشد اما در هر دو روش کل دوز تزریقی می تواند یکسان و همزمان باشد.همچنین تزریق با ست سرم بسیار راحت تر و سریع تر از سایر روشها مدیریت می شود ، چرا که مایعات و داروهای ضروری به صورت مستقیم وارد خون می شوند.اجازه دهید نگاهی کوتاه به تنظیم ها و تزریق بوسیله ست سرم داشته باشیم. ست سرم ها اغلب مایع مورد نیاز از قبل تهیه شده در کیسه های مشخص را به درون بدن هدایت می کنند. اندازه استاندارد این کیسه ها می تواند 50 تا 1000 میلی لیتر باشد. کیسه بوسیله حلقه تعبیه شده بر روی آن آویزان و ست سرم به آن متصل می گردد.

سرنگ انسولین

یک سرنگ انسولین متشکل از سر سوزن، سیلندر و پیستون می باشد. سر سوزن؛ جنس سر سوزن از استیل ضد زنگ و یک لایه نازک سیلیکونی تشکیل شده است. سوزن های انسولین نیز بسته به اندازه سرنگ، در اندازه ها و ضخامت های مختلف وجود دارند. طول سوزن در انواع سرنگ انسولین تعیین کننده میزان نفوذ آن به بدن فرد می باشد. سوزن های انسولین فقط برای تزریق به صورت زیر جلدی بوده و نباید به عضلات وارد شوند. در سرنگ انسولین از سوزن های کوتاه تر به منظور تزریق ایمن تر و جلوگیری از وارد شدن به عضله استفاده می شود. سیلندر؛ سیلندر یک فضای توخالی از جنس مدیکال پلی پروپلین و مدیکال پلی آمید در سرنگ است که مایع انسولین را در خود نگه می دارد و بر روی آن یک صفحه واضح 100 واحدی مندرج می باشد. که به منظور اندازه گیری در واحدهای بین المللی، و واحد استاندارد مقیاس انسولین، ارائه شده است. پیستون؛ پیستون یک استوانه تو پر و بخشی از انواع سرنگ انسولین است که به صورت مکانیکی به عقب کشیده می شود تا مایع به درون سیلندر وارد شود.

سرنگ بوتاکس

وقتی که سرنگ بوتاکس به یک ناحیه مانند پیشانی تزریق می شود، به طور موقتی مانع از انتقال سیگنال از پایانه عصبی به عضلات مورد نظر در صورت می‌شود. این سم قوی، پس از انجام تزریق به ناحیه مورد نظر، ماهیچه های آن ناحیه را فلج می کند و آنها را از حرکت اضافی که منجر به آشکار شدن و یا به وجود آمدن چین و چروک می شود را باز می دارد. در نتیجه از انقباض عضله جلوگیری می‌شود و در این حالت پوست صورت صاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. تزریق بوتاکس باعث جوان‌سازی پوست صورت می شود، و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.