تبلیغات بدون برچسب در تایملاین کاربران ایکس ظاهر می شود

پلتفرم اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) احتمالا تبلیغات خود را به شیوه صحیح برچسب نمی زند و دوباره در معرض ریسک برخورد با کمیسیون فدرال تجارت(FTC) قرار دارد.
پلتفرم اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) احتمالا تبلیغات خود را به شیوه صحیح برچسب نمی زند و دوباره در معرض ریسک برخورد با کمیسیون فدرال تجارت(FTC) قرار دارد.
برچسب ها :حاکمیت سایبری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0