تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 29706

تامینی گفت استعفایش از ریاست شطرنج جهت نظرسنجی بوده است!

تامینی گفت استعفایش از ریاست شطرنج جهت نظرسنجی بوده است!

به گزارش ایسنا، امیرعرفان هاشمی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج بود که با پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی‌اش با حکم رئیس فدراسیون از این سمت برکنار و به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون منصوب شد. بعد از لغو سرپرست دبیری هاشمی، حسن تامینی مجتبی دانشفر رئیس هیات استان تهران را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب

به گزارش ایسنا، امیرعرفان هاشمی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج بود که با پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی‌اش با حکم رئیس فدراسیون از این سمت برکنار و به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون منصوب شد.
بعد از لغو سرپرست دبیری هاشمی، حسن تامینی مجتبی دانشفر رئیس هیات استان تهران را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب کرد.
امیر عرفان هاشمی در مورد فضای شطرنج و همچنین لغو حکمش در سمت سرپرست دبیری‌ فدراسیون شطرنج به خبرنگار ایسنا گفت: به خاطر موضوع استعفای رئیس کمی شرایط فدراسیون بهم ریخت. البته این استعفا در فضای مجازی بود و بعد به بیرون درز کرد. به هر حال چه در فضای شطرنج و چه در خارج از آن در رسانه‌ها تبعاتی را داشت و تنش را بالا برد. 
سرپرست سابق دبیری فدراسیون شطرنج در ادامه گفت: البته تامینی موضوع استعفایش از ریاست فدراسیون را به نوعی تکذیب کرد و گفت جهت نظرسنجی بوده است. بعد از این موضوع هم با بنده تماس گرفت و گفت با توجه به اینکه مدت قانونی سرپرستی ۶ ماهه است قصد دارد تغییراتی ایجاد کند. من با این تغییرات مشکلی نداشتم و حالا سرپرست جدید برای دبیری انتخاب شده و امیدوارم که او موفق باشد.
هاشمی در ادامه به گرفتن حکم مشاور عالی فدراسیون شطرنج اشاره کرد و گفت: این سمت به نوعی جایگزین شده است‌. 
وی در خصوص استعفای مدیر تیم‌های ملی شطرنج گفت: ما در این پست هم استعفای مکتوبی نداشتیم. همین موضوع روند کار را بسیار پیچیده می‌کند. پوررمضانعلی در فضای مجازی متنی را نوشت و اعلام کرد با توجه به مشکلات شخصی از سمتش استعفا می‌دهد و از آن به بعد مسئولیت با دبیر فدراسیون است. من خودم حداقل استعفای مکتوب یا موافقت تامینی نسبت به این استعفا یا تصمیم بر انتخاب فرد جدیدی برای این سمت را ندیدم.
هاشمی در پایان گفت: نمی‌دانم اکنون رییس فدراسیون برای تیم‌های ملی چه تصمیمی خواهد گرفت. این تصمیم شخص رئیس فدراسیون است و در این مورد با من صحبتی نداشته که چطور می‌خواهد ادامه دهد. اما همانطور که گفتم من استعفای رسمی از پوررمضانعلی ندیدم. شاید او به تامینی چیزی تحویل داده که من بی اطلاعم. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.