تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۲
کد خبر : 8281

تازه ترین تک آهنگ بی کلام بهنام خدا رحمی منتشر شد

تازه ترین تک آهنگ بی کلام بهنام خدا رحمی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، بهنام خدارحمی جدیدترین کار خود را با عنوان «ایکیگای» برگرفته از فرهنگ مشرق زمین در قالبِ یک قطعه موسیقی بی کلام تولید و منتشر کرد. ایکیگای تلفیقِ موسیقی آوازی کلاسیک ایرانی و اشاره‌ای گذرا به موسیقی ژاپنی در حال و هوایی آرامش بخش ساخته و

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، بهنام خدارحمی جدیدترین کار خود را با عنوان «ایکیگای» برگرفته از فرهنگ مشرق زمین در قالبِ یک قطعه موسیقی بی کلام تولید و منتشر کرد.

ایکیگای تلفیقِ موسیقی آوازی کلاسیک ایرانی و اشاره‌ای گذرا به موسیقی ژاپنی در حال و هوایی آرامش بخش ساخته و اجرا شده و این اثر تلاش کرده این بار ۲ فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و ژاپنی را به هم پیوند دهد.

در توضیحات تکمیلی این تک آهنگ آمده است:

«برگردان فارسی «ایکیگای» دلیلی برای بودن است. بر اساس فرهنگ و فلسفه ژاپنی هر فردی در زندگی اش با هر سطح و طرز فکر و مرام نامه‌ای که دارد به یک ایکیگای نیاز دارد و در زندگی اش یک ایکیگای دارد. در فرهنگ اوکیناوا هم یک ایکیگای وجود دارد اما این بار این واژه مشرق زمین به خود معنی دیگر می‌گیرد و آن معنی این است «دلیلی برای برخاستن در صبح».

برای پویایی و همراهی این ۲ فرهنگ اصیل و با محتوا این کار می‌تواند آغاز یک تحول و همراهی مستمر میان کشورهایی با هنر و تمدن غنی مخصوصاً در عرصه تحسین برانگیز موسیقی باشد.»

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.