تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 19608

تئاتری‌ها بدون پروانه نمایش تمرین نکنند/ بدون مجوز هزینه نکنید!

تئاتری‌ها بدون پروانه نمایش تمرین نکنند/ بدون مجوز هزینه نکنید!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی طی اطلاعیه‌ای از لزوم تعیین تکلیف متن و مراحل قانونی صدور پروانه نمایش پیش از اقدام گروه‌های نمایشی به صرف هزینه‌های مادی و معنوی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «بدین‌وسیله به اطلاع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی طی اطلاعیه‌ای از لزوم تعیین تکلیف متن و مراحل قانونی صدور پروانه نمایش پیش از اقدام گروه‌های نمایشی به صرف هزینه‌های مادی و معنوی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی، مسئولیتی در قبال هر اقدامی که توسط عوامل نمایش منجر به تعهد مادی و معنوی شود (شامل تمرین یا صرف هزینه و مشابه آن به‌ویژه پیش از تعیین تکلیف ارزیابی متن و سایر مراحل قانونی صدور پروانه اجرای نمایش) ندارد.

متقاضیان با در نظر گرفتن زمان و مراحل قانونی این روند؛ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه، اقدام کرده و به‌این‌ترتیب از پیامدهای احتمالی ممانعت به عمل‌آورند.»

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.