تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 25676

بی‌توجهی دوومیدانی‌کاران شاخص به اردوی تیم ملی/ احسان حدادی هم نیامد

بی‌توجهی دوومیدانی‌کاران شاخص به اردوی تیم ملی/ احسان حدادی هم نیامد

به گزارش ایسنا، اولین اردوی تیم ملی دوومیدانی ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین برگزار شد اما  تعدادی از ورزشکاران در اردو شرکت نکردند. اولین مرحله اردو با هدف ارزیابی پزشکی و جسمانی دوومیدانی‌کاران در بخش زنان طی روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان و در بخش مردان ۱۷ و ۱۸ آبان در آکادمی

به گزارش ایسنا، اولین اردوی تیم ملی دوومیدانی ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین برگزار شد اما  تعدادی از ورزشکاران در اردو شرکت نکردند.
اولین مرحله اردو با هدف ارزیابی پزشکی و جسمانی دوومیدانی‌کاران در بخش زنان طی روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان و در بخش مردان ۱۷ و ۱۸ آبان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در بخش زنان ۲۱ ورزشکار و در بخش مردان نیز ۲۶ نفر به اردو دعوت شده بودند اما تعدادی از ورزشکاران به اردو نرفتند.
احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی چهره‌های شاخصی بودند که در اردو شرکت نکردند.
فدراسیون در نظر داشت تا با برگزاری این اردو از وضعیت سلامتی ورزشکاران خود اطلاع کسب کند تا با توجه به ارزیابی‌های فنی برنامه مناسبی را برای بازی‌های آسیایی طراحی کند.
هرچند در دوومیدانی به دلیل تعدد مواد امکان برگزاری اردوی متمرکز کمتر از رشته‌های دیگر است اما برگزاری اردو به منظور ارزیابی وضعیت ورزشکاران مشکلی ندارد و باید در زمان‌های مختلف جهت نظارت دقیق بر دوومیدانی‌کاران انجام شود.
برخی از ورزشکاران از توجه کم فدراسیون شکایت می‌کنند اما اکنون که فدراسیون به دنبال ارزیابی آنها بوده، ‌حاضر به شرکت در اردو نشده‌اند. فدراسیون نباید از کنار این ماجرا ساده عبور کند و صرفا به خواسته‌های ورزشکاران جواب مثبت بدهد، چرا که این موضوع ورزشکارسالاری را بیشتر می‌کند؛ موضوعی که از طرف کمیته ملی المپیک به عنوان نقطه ضعف دوومیدانی مطرح شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.