تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
کد خبر : 27295

به جای پولدار شدن راه پولسازی را در پیش گرفتم و میلیاردر شدم

به جای پولدار شدن راه پولسازی را در پیش گرفتم و میلیاردر شدم

حداقل هشتاد درصد میلیاردرها خود ساخته هستند. یعنی آنها با چیزی غیر از جاه طلبی و انرژی شروع کردند، همان راهی که بیشتر ما شروع می‌کنیم. من نیز به دلیل آن که پولی به عنوان پس انداز نداشتم و در قر مطلق زندگی می گردم به عنوان یک راهی بودم تا بتوانم زندگی آینده ی

حداقل هشتاد درصد میلیاردرها خود ساخته هستند. یعنی آنها با چیزی غیر از جاه طلبی و انرژی شروع کردند، همان راهی که بیشتر ما شروع می‌کنیم. من نیز به دلیل آن که پولی به عنوان پس انداز نداشتم و در قر مطلق زندگی می گردم به عنوان یک راهی بودم تا بتوانم زندگی آینده ی خود را نجات بدهم. به همین دلیل پس از تحقیقات فراوان سرانجام کسب و کاری را در حوزه ی شیره جات در بستر اینترنت راه اندازی کردو با تکیه بر پول مشتری اقدام به خرید کالا می کردم. رفته رفته توانستم در این مسیر پول زیادی را بدست بیاورم و به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم.

شیره خرمالو وحشی

معمولا خرید شیره خرمالو وحشی در ایران به صورت بسته بندی انجام می شودزیرا خرید این محصول به صورت فله ای باید با دقت های بسیار بیشتری انجام شود.

شیره خرمالو وحشی به دلیل حساس بودن و جذب سریع آلودگی ها بهتر است به صورت دسته بندی خریداری شود.در هنگام خرید این محصول به استاندارد بودن و نشان سلامت بهداشت آن دقت زیادی کنید.

تاریخ تولید و انقضای محصول همان طور که می دانید از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید.از فروشگاه های معتبر و بهداشتی خرید کنید تا محصولی کاملا بهداشتی و سالم را را خریداری کنید.

شیره انگور در بازار تهران

شیره انگور از نظر ارزش غذایی بی نظیر است و شما می توانید به کمک آن به سلامت بدن خود و اعضای خانواده خود کمک زیادی کنید.شیره انگور در بازار تهران به روشی بسیار عالی تهیه می شود و چون از انگورهای بسیار با کیفیت در تولید این محصول استفاده شده است.شما با مصرف این محصول در وعده های مختلف متوجه می شوید که چروک های پوست شما کمتر می شوند و پوستی زیباتر و شاداب تر خواهید داشت.

انگورهای تهران بسیار معروف هستند و افراد زیادی مطلع هستند که این انگورها از نظر کیفیت درجه یک هستند و شیره خرمایی که به وسیله این انگورها تولید می شوند هم بسیار خوشمزه هستند.طرفداران این محصول آنقدر زیاد است که نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازارهای خارجی هم بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی به دنبال خرید این محصول هستند.

شیره انجیر سیاه

کیفیت در هر محصولی ععیین کننده قیمت آن است و شیره انجیر سیاه هم از این قائده مستثنا نیست.خرید و فروش این نوع شیره به صورت عمده و کیلویی وجود دارد.

در خرید عمده این محصول قیمت مناسب تر است زیرا حاشیه سود بیشتری برای تولید کننده دارد.شیره انجیر سیاه سنتی دارای زحمات بیشتری در تولید است به همین دلیل قیمت بیشتری دارد.

این محصول در بازار فروش در برندهای مختلفی وجود دارد و تولیدکننده براساس معیارهایی آن را قیمت گذاری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.