تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 9829

بهره برداری از سمن‌سراها در مناطق ۲۲ گانه تهران بزودی

بهره برداری از سمن‌سراها در مناطق ۲۲ گانه تهران بزودی

به گزارش ایسنا، علوی در دیدار با  نمایندگان سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست و مدیریت بحران گفت: اتفاقاً امروز شما را دعوت کرده‌ایم تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در خصوص معضلات شهر تهران نظرات کارشناسی خود را در قالب طرح و برنامه آماده و در اختیار کمیته‌های مختلف شورای شهر تهران بگذارید. وی ادامه داد:

به گزارش ایسنا، علوی در دیدار با  نمایندگان سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست و مدیریت بحران گفت: اتفاقاً امروز شما را دعوت کرده‌ایم تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در خصوص معضلات شهر تهران نظرات کارشناسی خود را در قالب طرح و برنامه آماده و در اختیار کمیته‌های مختلف شورای شهر تهران بگذارید.

وی ادامه داد: برنامه‌ ما این است که نتیجه‌ بدست آمده در کارگروه‌های تخصصی در حضور رؤسای کمیته‌های تخصصی شورا بررسی و از این نظارت که کارشناسی شده و دقیق خواهند بود در تدوین طرح ها و لوایح استفاده شود.

علوی با اشاره به اینکه کارگروه‌ها باید روی موضوعات مشخص و برنامه محور کار کنند، یادآور شد: قطعاً حضور داوطلبانه‌ شما در قالب سمن می‌تواند به حل بهتر و سریعتر مشکلات تهران کمک کند.

وی در پایان جلسه با اعلام یک خبر خوش برای سمن‌ها گفت: طی چند روز آینده، بهره‌برداری از سمن‌سراها در مناطق ۲۲ گانه آغاز می‌شود و به تدریج تمامی مناطق دارای سمن‌سرا خواهند شد.

بر اساس گزارش دفتر این عضو شورای شهر تهران، رئیس کمیته‌ی مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران، سمن‌سراها را خانه‌ سمن‌ها خواند و گفت: تمامی سمن‌های دارای مجوز ‌می‌توانند به صورت رایگان از امکانات سمن‌سراها استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.