تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 28181

بزرگترین ثروت را با چرم به دست آوردم

بزرگترین ثروت را با چرم به دست آوردم

زندگی پر از فرصت‌های طلایی است ولی آیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؟! یا با بیان جملاتی مانند نه اکنون وقت ندارم، زمان ندارم، گرفتارم و چالش‌های زندگی‌ام به ‌قدری زیاد است که فرصت مطالعه ندارم، این فرصت‌ها را از دست می‌دهید؟! من فقط تمرکزم را روی پول درآوردن گذاشتم و تمامی فرصت ها غنیمت

زندگی پر از فرصت‌های طلایی است ولی آیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؟! یا با بیان جملاتی مانند نه اکنون وقت ندارم، زمان ندارم، گرفتارم و چالش‌های زندگی‌ام به ‌قدری زیاد است که فرصت مطالعه ندارم، این فرصت‌ها را از دست می‌دهید؟! من فقط تمرکزم را روی پول درآوردن گذاشتم و تمامی فرصت ها غنیمت شمردم و توانستم با به کار گیری شغل تجارت در حوزه چرم به ثروت هنگفتی برسم.

چرم برای کیف دوزی

استفاده از محصولات چرم برای کیف دوزی از سابقه طولانی در کشور برخوردار بوده و هم اکنون بهترین انواع چرم توسط این مجموعه عرضه می گردد، برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با مشاورین سایت در ارتباط باشید.

شاید برای بسیاری از دوزندگان کیف سوال باشد که استفاده از چه نوع چرمی می‌تواند برای تولید کیف های مختلف مناسب باشد؟

خوشبختانه کشور ایران از بزرگترین تولیدکنندگان چرم ساده و طبیعی می باشد.

تولید چرم از گذشته های بسیار دور در شهرهای مختلف کشور ما از جمله شهر تبریز بهترین انواع چرم ها انجام می گرفته است.

در حال حاضر نیز انواع مختلفی از چرم ها با استفاده از پوست حیوانات مختلف تولید می شود که هر کدام از آنها قیمت مربوط به خود را دارند.

چرم پارس

مقاومت بالا و ضخامت بسیار عالیچرم پارس موجب شده تا برای تولید لوازم چرمی گزینه ای عالی باشد و بهترین محصولات چرمی در بازار عرضه شود.

در بازار ایرانی وقتی برای خرید چرم و محصولات چرمی اقدام می کنیم با گزینه های متنوعی مواجه می شویم که هر کدام دارای مشخصات خاصی هستند و با نام برندی عرضه می گردند.

در این بخش قصد داریم در مورد چرم پارس بگوییم که با ویژگی های خاص دارای بازار بسیار عالی می باشد و می توان از معاملات آن ها در بازار داخل و خارج از کشور گفت.

این شرکت بزرگ تولید کننده چرم مصنوعی در کشور است که در طرح و رنگ های بسیار زیبایی این محصولات را آماده می کنند تا پاسخ نیاز خریداران را بدهند.

چرم پالتو

تهیه و دوخت پالتوی چرم و یا به عبارتی استفاده از چرم پالتو به عنوان ماده طبیعی مقاوم و با دوام ، سال هاست که در بازار مد جایگاه خود را حفظ نموده است.

استفاده از چرم پالتو به شکل امروزی در سال 1928 با الهام از لباس خلبانان جنگ جهانی اول، وارد بازار پوشاک گردید.

برای دوخت پالتو چرم از پوست و مو حیواناتی که گوشت آنها برای صنعت غذایی استفاده می شود تهیه می گردد.

از این رو طرفداران محیط زیست بر این باور هستند که باید چرم مصنوعی مانند پلی اورتان جایگزین چرم طبیعی گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.