تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 7228

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی غواصی پس از 4 سال

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی غواصی پس از 4 سال

امیرحسین فروغ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت عدم حضور غواصان در مسابقات جهانی غواصی آزاد به میزبانی ترکیه، اظهار کرد: قرار بود بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی دو نفر غواص به مسابقات جهانی غواصی آزاد در ترکیه اعزام کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا چون کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم

امیرحسین فروغ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت عدم حضور غواصان در مسابقات جهانی غواصی آزاد به میزبانی ترکیه، اظهار کرد: قرار بود بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی دو نفر غواص به مسابقات جهانی غواصی آزاد در ترکیه اعزام کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا چون کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سطح کشور لغو شد، جزیره کیش نیز با وجود چند بار نامه نگاری امکان برگزاری مسابقات را نداشت. بنابراین هیچ ملاکی برای گزینش و اعزام ورزشکاران به ترکیه نداشتیم.

وی گفت: چهار سال است که در غواصی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار نشده و تیم ملی غواصی نداریم. امسال به دنبال آن هستیم که برای اولین بار رقابتهای انتخابی را برگزار کنیم تا زودتر با تشکیل تیم ملی و اعلام رکورد غواصان به فدراسیون جهانی برای شرکت در رویدادهای آینده با چنین مشکلی مواجه نشویم.

رییس کمیته غواصی همچنین با اشاره به افزایش تعداد حجم آموزش‌های غواصی در سال جاری نسبت به گذشته، افزود: امسال 3 دوره داوری غواصی برگزار کردیم که موفق شدیم برای اولین بار در تاریخ غواصی، 62 داور زن و مرد برای قضاوت در سطح کشور داشته باشیم.

وی در پایان با بیان این که غواصی آسیب زیادی به جامعه غواصی وارد کرد، خاطرنشان کرد: جامعه غواصی از کرونا آسیب زیادی دید که امیدوارم امسال با افزایش حجم کلاس‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی خسارات وارد شده را جبران کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.