تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 19871

برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان در بلغارستان

برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان در بلغارستان

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند و در مسیر آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها تاکنون ۷ اردو برگزار کرده که یکی از آن‌ها به همراه چند دیدار تدارکاتی در صربستان انجام شده است. این تیم برای آمادگی بیشتر

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند و در مسیر آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها تاکنون ۷ اردو برگزار کرده که یکی از آن‌ها به همراه چند دیدار تدارکاتی در صربستان انجام شده است.

این تیم برای آمادگی بیشتر از ۲۰ تیرماه اردوی تدارکاتی و برون مرزی خود را در بلغارستان آغاز کرده و ضمن انجام تمرینات سه دیدار دوستانه با تیم ملی زیر ۲۰ سال بلغارستان خواهد داشت.

نخستین دیدار تدارکاتی شاگردان الساندرا کمپدلی با تیم ملی جوانان بلغارستان روز پنج‌شنبه ۲۳ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. این تیم همچنین در روزهای جمعه ۲۴ تیر ساعت ۱۶:۳۰ و شنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم ملی زیر ۲۰ سال بلغارستان خواهد داشت.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، مائده برهانی اصفهان، سیده نگار هاشمی، آیتک سلامت و ریحانه کریمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.