تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 17072

برترین‌های ترای‌اتلون قهرمانی کشور مردان معرفی شدند

برترین‌های ترای‌اتلون قهرمانی کشور مردان معرفی شدند

به گزارش ایسنا، مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور مردان صبح امروز به میزبانی قم و در بوستان جوان این شهر برگزار شد. این مسابقات با شرکت ۴۰ ورزشکار نخبه ترای‌اتلون کشور از ۱۵ استان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) شامل ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۵ کیلومتر دو در ۲ رده سنی

به گزارش ایسنا، مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور مردان صبح امروز به میزبانی قم و در بوستان جوان این شهر برگزار شد. این مسابقات با شرکت ۴۰ ورزشکار نخبه ترای‌اتلون کشور از ۱۵ استان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) شامل ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۵ کیلومتر دو در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسال برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در رده بزرگسالان علی رضوانی از استان سمنان به مقام قهرمانی دست یافت و امین سقایی دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری دوم شد و سید پارسا محجوب از استان کرمانشاه بختیاری در رده سوم ایستاد.

در رده سنی جوانان نیز محمدیاسر سجاد از اصفهان قهرمان شد و فرید هادی پور از چهارمحال و بختیاری و پوریا شامی از زنجان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی این مسابقات نیز مقام قهرمانی یه استان چهارمحال و بختیاری رسید و تیم های گلستان و زنجان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.