تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
کد خبر : 16139

برای افزایش جمعیت هیچ تبلیغی نمی‌شود/ حوزویان کمک کنند

برای افزایش جمعیت هیچ تبلیغی نمی‌شود/ حوزویان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پنجمین نشست قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت، اظهار داشت: اجرای برنامه تنظیم خانواده همه جا با پوسترهای “فرزند کمتر، زندگی بهتر” پر شده بود ولی الان برای افزایش جمعیت هیچ تبلیغی نمی‌شود. وی افزود: حوزویان در ایام ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط کشور برای تبلیغ

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پنجمین نشست قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت، اظهار داشت: اجرای برنامه تنظیم خانواده همه جا با پوسترهای “فرزند کمتر، زندگی بهتر” پر شده بود ولی الان برای افزایش جمعیت هیچ تبلیغی نمی‌شود.

وی افزود: حوزویان در ایام ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط کشور برای تبلیغ مراجعه می‌کنند، این ماه فرصت خوبی برای تبلیغ روحانیون در زمینه مسئله بحران جمعیت و ضرورت افزایش نرخ باروری است. به جز این ماه هم از حوزه انتظار داریم به مردم بیشتر آگاهی‌بخشی کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه لازم است در سفرهای استانی مصوباتی درباره توسعه خوابگاه‌های متاهلی داشته باشیم، تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های جمعیتی ضرورت دارد کمیته رسانه در این قرارگاه برای پیگیری اطلاع رسانی و تبلیغات برنامه‌ها تشکیل شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.