تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 20964

بخشی از مشکلات فوتسال زنان به فدراسیون برمی‌گردد / حفاری را برای قهرمانی می‌بندیم

بخشی از مشکلات فوتسال زنان به فدراسیون برمی‌گردد / حفاری را برای قهرمانی می‌بندیم

سید سالار محمدنیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص تیم‌داری باشگاه حفاری در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان، اظهار کرد: طی جلسه ای که با حضور مسئولان شرکت ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب داشتیم، مقرر شد که امسال نیز شرکت حفاری در سوپرلیگ فوتسال تیم‌داری کند و قرار شد کمک هایی در

سید سالار محمدنیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص تیم‌داری باشگاه حفاری در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان، اظهار کرد: طی جلسه ای که با حضور مسئولان شرکت ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب داشتیم، مقرر شد که امسال نیز شرکت حفاری در سوپرلیگ فوتسال تیم‌داری کند و قرار شد کمک هایی در این زمینه به باشگاه حفاری صورت بگیرد. 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم فوتسال زنان حفاری با شرایط بهتری نسبت به فصول قبل پا به مسابقات می گذارد، گفت: بله، با شرایطی بهتر حضور پیدا خواهیم کرد. البته هر فصل تیم فوتسال زنان حفاری شرایط خوبی داشته است و امسال نیز بر اساس توانمان  تیم را خواهیم بست. ما همیشه تیم مان جزو تیم های اول تا چهارم بوده و امسال هم تلاش مان بر این است که تیم را برای قهرمانی ببندیم. 
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری خاطرنشان کرد: ما شرکتی هستیم که اصلاً از بودجه دولتی استفاده نمی کنیم. یعنی تمام هزینه هایمان از درآمدهای خود شرکت است و در حال حاضر نیز کمی مشکل اقتصادی وجود دارد ولی با این وجود تمام هدف ما این است که تیم را برای قهرمانی ببندیم. 
وی تأکید کرد: هفته آینده نیز کادر فنی تیم مشخص خواهد شد و کادر ما بومی خواهد بود. تلاش‌مان این است که تمرینات را هر چه سریع تر شروع کنیم. همیشه تیم حفاری استخوان دار و خوب بوده است و جزء مدعیان محسوب می شود. 
محمدنیا با اشاره افزایش ارقام قرارداد بازیکنان در فوتسال زنان، گفت: در فوتسال زنان برخی شرکت ها یکی دو سال تیم داری می کنند و بعد متأسفانه انصراف می دهند و بعد همین ها مشکلاتی را در ارقام قراردادی بازیکنان ایجاد می کنند. 
وی ادامه داد: برخی از مشکلات فوتسال زنان هم به فدراسیون برمی گردد که خیلی از شرکت های دولتی و تیم‌ها را از حضور در لیگ فوتسال زنان پشیمان می کنند زیرا شرایطی ایجاد می شود که در تیم‌داری آنها  تأثیرگذار است. به طور مثال برخی داوران وقتی به استان ها می آیند در مهمانسرایی که مدیران ارشد نفت و وزیر نفت اسکان داده می شوند نمی روند و درخواست اسکان در هتل چند ستاره را دارند که در وضعیت اقتصادی همین ها به شرکت ها فشار وارد می کند. اگر هم به خواسته آن‌ها توجه نشود متأسفانه در بازی تأثیرگذار خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری افزود: ضمن اینکه در باشگاه حفاری ما پنج تیم فوتسالی و فوتبالی داریم که برای هر کدام باید ورودی بدهیم که برای همین ورودی ها فدراسیون شرکت ما را تحت فشار قرار می دهد، به نوعی که از تیم داری پشیمان می شویم. به نظر من فدراسیون باید با شرکت ها و تیم ها کنار بیاید. متولی فدراسیون و همچنین هیات فوتبال استان باید چنین مشکلاتی را حل کنند زیرا همین ها باعث می شود که شرکت ها و تیم ها از تیم داری فرار کنند. باید راه برای تیم‌داری باز شود.  متاسفانه تیم‌هایی را در همین فوتسال زنان داشته ایم که به خاطر همین فشارها تا آستانه انصراف پیش رفتند. به هر حال امیدوارم همه به ورزش بانوان کمک کنند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.