تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 25919

با کارآفرینی به سودی کلان و عالی دست پیدا کردم

با کارآفرینی به سودی کلان و عالی دست پیدا کردم

با کارآفرینی ثروتمند شدن را به طور شیرینی تجربه خواهیم کرد.موفقیتی که در کارآفرینی برای حوزه تولیدات حصیر کسب کردم، از بهترین و شگفت انگیز ترین حس هایی بود که با سختی به آن رسیده بودم. برای ورود به این مسیر باید محصولی کاربردی و خلاقانه را انتخاب کرد که گزینه من برای فعالیت محصولات

با کارآفرینی ثروتمند شدن را به طور شیرینی تجربه خواهیم کرد.موفقیتی که در کارآفرینی برای حوزه تولیدات حصیر کسب کردم، از بهترین و شگفت انگیز ترین حس هایی بود که با سختی به آن رسیده بودم. برای ورود به این مسیر باید محصولی کاربردی و خلاقانه را انتخاب کرد که گزینه من برای فعالیت محصولات حصیر بوده است.
حصیر بامبو

حصیر ها حصارهای بسیار خوبی هستند که برای نصب حصیر بامبو می توانید حفره های 4 میلیمتری را با مته در چوب بامبو سوراخ نمایید و آن را با پیچهای فولادی می توان ثابت نگه داشت. امروزه هتلها و سازمانهای مختلف برای دکوراسیونهای مجلل خود از این حصیرها مورد استفاده قرار می دهند همچنین می توان میزهای ناهار خوری را با این حصیرها دیزاین کرد و جلوه ای بی نظیری را به وجود آورد.

حصیرهای بامبو را می توان با هدیه دادن به عزیزانمان در مناسبتهای خاص مانند تولد آنها را خرسند و خوشحال کرد و می تواند بهترین گزینه برای کادو دادن به شمار رود. تمیز کردن این حصیرها بسیار راحت و آسان است و انرژی و وقت زیادی را در بر نمی گیرد و می توان در مدت زمان طولانی آنها را نگهداری کرد حصیرهای بامبو را می توانید با قیمت ارزان و مناسب در هر سایت و مرکزی مشاهده و خریداری کرد.

حصیرجنوب

حصیر جنوب کاربردهای زیادی می توان برای حصیر بیان کرد که در تمام شهر ها مخصوصا شمال ایران به فروانی به کار می رود.

از کاربردهای حصیر استفاده از آن به عنوان دکوراسیون در منزل است که باعث به جود آمدن زیبایی خاصی در خانه ها می شود و یک گرمی و اصالت خاصی به خانه های مردم می دهد که اصیل و ایرانی بودن آن خانه را نشان می دهد. شما می توانید با توجه به چیدمان و مطابق رنگ های استفاده شده در لوازم منزلتان، از حصیرهای زیبا خریداری کنید و به عنوان دکور از آن استفاده کنید.

حصیر چوبی

امروزه در برخی از مراکز و امان از حصیر چوبی صنعتی پارتیشن تهیه می کنند که بتواند فضای مشخصی را به وجود بیاورد و یا برخی از زیر اندازها از این محصولات به وجود می آیند که از لحاظ ظاهری نیز شیک و جذاب می باشند.

در گذشته که منازل از حفاظهای حصیری چوبی برای پنجره های خود استفاده می کردند نیز زمانی که هوا گرم می شد این حصیرها را خیس می کردند تا هوا از لا به لای این حصیرهای خیس شده عبود کند و هوای خنکی را به داخل خانه بیاورد.

برخی از تولیدات فانتزی از حصیر چوبی به وجود می آید که سبب تزئین دکوراسیون منازل و مکانهای مختلف شده است که برخی از این نمونه های محصول میز پاف مبلمان می باشد که به عنوان میز عسلی در جلوی مبلمان قرار می گیرند و از لحاظ ظاهر و رنگ ممکن است که با مبل و محیط ست باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.