تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۸
کد خبر : 26491

با پرورش توت فرنگی زندگی ام دگرگون شد

با پرورش توت فرنگی زندگی ام دگرگون شد

با توجه به بدهی ها و مشکلات مالی ای که داشتم تصمیم گرفتم در منزل خود کسب کاری را راه اندازی کنم تا کمی از مشکلات مالی ام را حل کنم، از همین رو در باغچه حیاطم توت فرنگی پرورش دادم و این محصول را به فروش رساندم. در واقع با این روش نه تنها

با توجه به بدهی ها و مشکلات مالی ای که داشتم تصمیم گرفتم در منزل خود کسب کاری را راه اندازی کنم تا کمی از مشکلات مالی ام را حل کنم، از همین رو در باغچه حیاطم توت فرنگی پرورش دادم و این محصول را به فروش رساندم. در واقع با این روش نه تنها تمام مشکلاتم حل شد بلکه زندگی ام تغییرات زیادی کرد و به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

توت فرنگی خشک

برای خرید توت فرنگی خشک می توانید از طریق سایت محصول خود را خریداری کنید،  اگر تمایل به خرید تلفنی دارید هم مشاوران ما در مرکز پاسخگوی سؤالات شما در مورد محصول هستند و کمک می کنند که یک خرید خوب را با مرکز ما تجربه کنید.

همه اطلاعات در مورد توت فرنگی ها در سایت موجود است،  می توانید قبل از خرید به خوبی آن را مطالعه کنید و با آگاهی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از سفارش محصول ما توت فرنگی ها را در بهترین بسته بندی ها در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال خواهیم کرد. شما در نهایت یک محصول سالم و بی نظیر را از ما تحویل خواهید گرفت.

ماشین هایی که توت فرنگی ها را با آن ارسال می کنیم هم کاملا مناسب این کار هستند و در نهایت هم سبب می شوند که توت فرنگی ها به صورت کاملا سالم و خوشمزه به دست شما برسند.

توت فرنگی شمالی

همه شما با طعم فوق العاده توت فرنگی شمالی آشنا هستید و در زمان خرید آن به عنوان یک میوه خشک بیشتر به انواع توت فرنگی خشک قیمت خرید فروش آن توجه می کنید.

یکی از میوه‌ هایی که مراحل رشد ساده‌ ای دارد توت‌ فرنگی می‌ باشد و کسانی که برای اولین ‌بار تصمیم به کاشت و یا پرورش گیاهان را دارند می‌ توانند برای شروع از این گیاه استفاده کنند چرا که با روشهای مختلفی می‌ توان این گیاه را پرورش داد.

اسم دیگر توت‌ فرنگی چیلک، چلم، شالکه و یا چیالک جنگلی است که در آب‌ و هوای معتدل گرم و در خاکهای اسیدی بسیار خوب رشد می‌ کند. گلهای توت‌ فرنگی در برابر سرما به‌ شدت حساس هستند ولی طعم و عطر آن بر اثر سرما از بین نمی ‌رود.

توت فرنگی صادراتی

برای کاشتن توت فرنگی صادراتی در بهار بلافاصله پس ‌از خشک شدن خاک توت ‌فرنگی را در آن می‌ کارند به ‌طوری ‌که باید قبل ‌از افزایش دما توت‌ فرنگیها گل بدهند اما با این‌ وجود در بیشتر نقاط جهان ماه خرداد را بهترین ماه برای کشت توت‌ فرنگی می‌ دانند و به‌ همین دلیل ممکن است در پاییز و فصل سرما نیز توت‌ فرنگی را به بازار عرضه کنند پس می‌توان گفت که توت‌ فرنگی میوه‌ ای چهار فصل است.

میوه توت ‌فرنگی تا 300 سال پیش بیشتر به‌ صورت مصرف دارویی بود ولی در قرن 14 در فرانسه توت‌ فرنگیهای وحشی به زمینهای زراعی انتقال یافتند و از آنها به‌ عنوان یک گیاه اهلی استفاده شد.

در جنگلهای شمال ایران نیز توت‌ فرنگیهای وحشی به‌ وفور یافت می‌ شود اما اولین نمونه توت‌ فرنگی در ایران مربوط می‌ شود به زمان اتابک اعظم که از فرانسه به ایران آورد که به آنها توت‌ فرنگی اتابکی گفته می‌ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.