تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 27085

با خوراک دام برنده بازی کسب‌وکار شدم

با خوراک دام برنده بازی کسب‌وکار شدم

برای موفقیت و پیروزی در کسب‌وکار لازم است که با پشتکار و تلاش در زمینه موفقی حرکت کرد. من نیز با شراکت برادرم وارد عرصه خوراک دام شدم و با توجه به رزومه ‌ی طلایی این محصول توانستم با پشتکار و تلاش ثروت زیادی را در این زمینه به دست آورم و برنده و بازده

برای موفقیت و پیروزی در کسب‌وکار لازم است که با پشتکار و تلاش در زمینه موفقی حرکت کرد. من نیز با شراکت برادرم وارد عرصه خوراک دام شدم و با توجه به رزومه ‌ی طلایی این محصول توانستم با پشتکار و تلاش ثروت زیادی را در این زمینه به دست آورم و برنده و بازده کسب ‌و کار شدم. 

خوراک دام سنگین

محصولات خوراک دام سنگین پس از آنکه تولید و به بازار عرضه می شوند از طریق فروشگاه های معتبر به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان و دامپروران می رسند. شما بهتر است محصولاتی را خریداری کنید که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و توسط افراد متخصص با قیمت مناسب عرضه می شوند. تولید خوراک دام سنگین در کشور توسط شرکتهای تولید کننده معتبر موجب شده تا دامپروران و افرادی که در زمینه پرورش دام فعالیت دارند. نگرانی بابت خوراکی دام خود نداشته باشند و می توانند این محصولات را به صورت عمده و کلی خریداری کنند و پس از خرید عمده آن را در مکانهای مناسبی نگهداری نمایند.

خوراک دام و طیور در شیراز

قیمت خوراک دام و طیور در شیراز بسیار مقرون به صرفه می باشد. استفاده از خوراک دام  و طیور مخصوص باعث می شود تا بدن آنها سالم تر باقی بماند و در مدت زمان کوتاهی پروار تر شوند. در تولید بهترین خوراک دام و طیور از پروتئینهای خام، الیاف خام و همچنین چربی استفاده می‌ شود که این ترکیبات با یکدیگر به خوراکی با کیفیت بالا تبدیل می شوند. در صنایع تولید خوراک دام تولید کنندگان از گیاهان علوفه ای که دارای ارزش غذایی متفاوت هستند، برای ترکیب نمودن در خوراک دام و طیور استفاده می‌ کنند و این خوراکی را با ارزش غذایی بالا به بازار فروش این محصولات عرضه می نمایند.

خوراک مرغ گوشتی

انواع گندم کنجاله سویا و ذرت و مواد دیگر مقوی و انرژی زا را در کنار مقداری چربی مفید و خوراکی غذایی مناسب به عنوان خوراک مرغ گوشتی می باشند. دلیل این مورد هم این است که حیوان در مدتی کوتاه تر به وزن مطلوب و دلخواه برسد تا برای فرستاده شدن به کشتارگاه آماده شود. بسیاری از مواقع این غذا از ترکیب مواد اضافی مانند پودر ماهی درست می شود. میزان پروتئین موجود در غذا و انواع ویتامین و مواد مقوی در خوراک باید بسیار بیشتر باشد.اینکه اینگونه محصولات با حجم های بالا فروخته می شوند، خیلی هم بد نیست. شما می توانید با بیان همین مورد قیمت موجهی را از قیمت اصلی محصول کاهش بدهید. برای بدست آورن لیستی از قیمت ها در بازار کشور، می توانید از سایت های فعال در این زمینه کمک بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.