تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 15987

با حمایت مسئولان فارس به احیای برق شیراز امیدواریم

با حمایت مسئولان فارس به احیای برق شیراز امیدواریم

طبق اعلام معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، غلامرضا آبهشت مدیرکل پیشین تربیت بدنی فارس و مازندران و پیشکسوت ورزش به عنوان نماینده مالک جدید و مسئول پیگیری امور مربوط به باشگاه برق شیراز معرفی شد. آبهشت در گفت و گو با ایسنا، پیش بینی کرد که با حمایت مسئولان رده بالای استان، برق رفته رفته

طبق اعلام معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، غلامرضا آبهشت مدیرکل پیشین تربیت بدنی فارس و مازندران و پیشکسوت ورزش به عنوان نماینده مالک جدید و مسئول پیگیری امور مربوط به باشگاه برق شیراز معرفی شد.

آبهشت در گفت و گو با ایسنا، پیش بینی کرد که با حمایت مسئولان رده بالای استان، برق رفته رفته بتواند به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.

وی گفت :خوشبختانه آقای دکتر ایمانیه و همچنین معاونین ایشان، توجه ویژه ای به امر ورزش دارند و بنده موقعیت خوبی را برای استان فارس فراهم می بینم که بتواند در تمامی زمینه ها به خصوص در حوزه  ورزش، سرآمد باشد.

آبهشت در خصوص مساله انتقال مالکیت باشگاه برق شیراز، این گونه توضیح می دهد :از حدود یک ماه پیش، جلساتی را با آقای دکتر محبی پور معاونت محترم سیاسی استانداری فارس برگزار کردیم و صحبت هایی در خصوص احیای باشگاه برق انجام شد و بنده نیز پیگیری هایی را در این زمینه انجام دادم. از طرفی آقای شیروانی هم که بهرحال در این سال ها برای برق زحمت کشیده بود، بالاخره اعلام کرد که حاضر به واگذاری امتیاز برق است و گفت که اگر افرادی پا پیش بگذارند، مخالفتی با واگذاری امتیاز ندارند.  در نهایت با واگذار شدن امتیاز از سوی آقای شیروانی، بنده به همراه آقای دکتر صفرپور، برگزاری جلسه ای را در استانداری فارس پیشنهاد دادیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه برق شیراز افزود : این جلسه با ریاست آقای دکتر محبی پور برگزار شد و بنده نیز برخی از مدیران و شخصیت های خوشنام و تاثیرگذار را برای حضور در جلسه پیشنهاد کردم و آقای دکتر محبی پور نیز با وجود تمام گرفتاری ها، در سریع ترین زمان با برگزاری اولین جلسه در همین هفته موافقت کردند. بنده را نیز به عنوان نماینده ای برای پیگیری امور  انتهاب کردند و حالا پروژه احیای باشگاه برق، رسما کلید خورده است.

غلامرضا آبهشت ادامه داد :  درست است که باشگاه برق ۷۵ سال قدمت دارد اما حالا دارد دوباره متولد می شود. با توجه به تجربه ای که بنده دارم و شناختی که از مسئولان فعلی استان فارس دارم، اعتقاد دارم که   برق می تواند تا چندسال آینده به لیگ برتر رسیده و حتی در ۱۰ سال آینده حضور در آسیا را نیز تجربه کند.

وی با بیان این نکته که برگزاری این جلسه خوب در استانداری، یعنی آغاز احیای برق شیراز، افزود : امیدوارم که بتوانیم به زودی ضمن تعیین محلی به عنوان دفتر موقت باشگاه، در ادامه باشگاه اصلی  را هم در اختیار داشته باشیم و کار را به صورت جدی تری پیگیری کنیم. یکی از اهداف بنده نیز این است که هیئت مدیره ای قوی برای باشگاه برق تشکیل دهیم که در این رابطه، بنده نفراتی هم به استاندار محترم استان معرفی کرده ام که حضور برخی از آنها در هیئت مدیره، نیاز به مجوز آقای دکتر ایمانیه دارد.

آبهشت در پایان عنوان کرد : من چندین سال دور از فوتبال بودم و با توجه به چیزهایی که در فوتبال اتفاق افتاده، رغبتی به بازگشت به این عرصه نداشتم اما حالا با توجه به صحبت های آقای استاندار و اراده ای که در ایشان و معاونین ایشان می بینم،  خیلی امیدوار هستم که بتوانیم کار بزرگی را در این عرصه انجام دهیم. همچنین به حمایت رسانه ها نیز نیازمندیم که می توانند نقش ویژه ای در جذب حمایت مسئولان برای پشتیبانی بیشتر از باشگاه برق شیراز، ایفا کنند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال برق شیراز آخرین بار در فصل ۷۸-۸۷ لیگ برتر فوتبال ایران حضور یافت و علی رغم شروع طوفانی و صدرنشینی در هفته های ابتدایی، در ادامه دچار افت شدید و بی سابقه ای شد که در نهایت به سقوط انجامید. در سال های بعد نیز برقی ها با سقوط از دسته های مختلف مواجه شدند و بدهی های سنگین به بازیکنان خارجی، این تیم را با جریمه از سوی فیفا نیز مواجه کرد. با حکم فیفا، تیمی با نام برق شیراز نمی توانست در مسابقات کشوری حضور پیدا کند و طی چندسال اخیر، مدیریت سابق باشگاه برق، این تیم را با نام متفاوت “برق سه فاز” در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شرکت می داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.